چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ اعتقاد دارم کارها باید به دست مردم سپرده شود تا شاهد اشتغال بیشتری باشیم، زیرا اگر کار در اختیار دولت باشد اشتغال زیادی انجام نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سبحانی امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدا تا زمان ظهور امام زمان(عج) پابرجاست، گفتند: در مقابل ایثارگری شهدا و جانبازان ما نیز وظیفه‌ای داریم و باید نسبت به انجام آن‌ها اهتمام داشته باشیم.

ایشان با بیان اینکه بنیانگذار بنیاد شهید و امور ایثارگران کار بسیار بزرگی را برای نظام جمهوری اسلامی انجام داد، افزودند: بنیاد شهید و امور ایثارگران با عملکرد خود خانواده‌های ایثارگران را از نگرانی درآورد. کار بنیاد شهید و امور ایثارگران کار بابرکتی است و اگر با نیت خالص و صادق همراه باشد، بهترین اعمال خواهد بود.

حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به سخنان حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در خصوص ایجاد اشتغال برای ایثارگران، گفتند: به صورت کلی ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار امری مفید و ارزشمند است و امیدواریم خداوند نظام و دولت را برای توسعه اشتغال کمک کند.

معظم له خاطر نشان ساختند: اعتقاد دارم کارها باید به دست مردم سپرده شود تا شاهد اشتغال بیشتری باشیم، زیرا اگر کار در اختیار دولت باشد، اشتغال زیادی انجام نمی‌شود.

 در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین شهیدی گزارشی از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران را  ارائه کرد.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha