جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی اسلامی -عضو خبرگان رهبری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: مسئولان و دولتمردان باید ساده زیستی و پرکاری شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به این که ایام هفته دولت بهترین زمان برای تجدید پیمان مسئولان و دولتمردان با آرمان های والای امام و شهیدان به خصوص شهدای مظلوم دولت، رجایی و باهنر است، اظهار داشت: کسی که دولتمرد و مسئولان نظام اسلامی است در عین تلاش و فعالیت مضاعف باید کمترین بهره را از بیت المال داشته باشد و همواره ساده زیستی و تلاش صادقانه برای خدمت به مردم را سرلوحه زندگی و کار خود قرار دهد.

وی افزود: حقیقتاً مردم ما در طول چهل سال پس از پیروزی انقلاب و در فراز و نشیب حوادث مختلف نشان داده اند شایسته بهترین خدمات هستند و در صف مقدم این خدمت رسانی دولتمردان قرار دارند که باید در عمل نشان دهند که خادم ملت و تلاشگر برای حل مشکلات آنان می باشند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: ما در نظام جمهوری اسلامی و در مقام مسئولیت وظیفه داریم تا جایی که می توانیم به رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم کمک کنیم و دست کم غمخوار دردها و مشکلات آن ها باشیم و خود را به هیچ وجه از ملت جدا ندانیم.

وی همچنین گفت: مسئولان و دولتمردان می بایست در راستای خدمت شایسته و صادقانه به آحاد مردم تلاش مجاهدانه و خستگی ناپذیر داشته باشند، چه آن که به خصوص امروز دشمن درصدد جدایی انداختن میان مردم و مسئولان است تا به این وسیله به اهداف شوم خود در ضربه زدن به نظام و انقلاب دست یابد و ما با کار و تلاش مضاعف و خدمت صادقانه و بی منت به توده های مردم عزیز و انقلابی نباید چنین اجازه ای به دشمن بدهیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha