جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهرک نشینان صهیونیست به خانه ای فلسطینی در نابلس حمله کردند

حوزه/ گفته می شود گروهی از شهرک نشینان اسرائیلی اواخر دیشب به منزل یک فلسطینی در روستای اوریف در شهرنابلس حمله کرده و با پرتاب سنگ سبب شکسته شدن شیشه های خانه و خسارت شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، شماری از شهرک نشینان اسرائیلی، اواخر شب دوشنبه به خانه یک فلسطینی در روستای اوریف در جنوب کرانه باختری شمالی شهر نابلس حمله کردند.

عامل العامر، دبیر شورای محلی روستای اوریف در این باره، گفت: مهاجمان صهیونیست به سوی منزل نیهاد ناجح عبدالفتاح سنگ پرتاب کرده و خساراتی به این ملک و پنجره های خانه وارد کردند.

وی افزود: این حمله ساعاتی پس از حمله شهرک نشینان از شهرک غیرقانونی یتزار به روستای فلسطینی عينابوس در جنوب نابلس به وقوع پیوست. خوشبختانه ساکنان محلی روستا توانستند به موقع وارد عمل شده و صهیونیست های مهاجم را از روستا بیرون کنند.

گفتنی است در اخباری مشابه، عصر دوشنبه نیز نظامیان اسرائیلی در میانه تظاهراتی که پس از ورودشان به منطه ضاحیه در بخش شمالی شهر اتفاق افتاده بود، به شهر نابلس حمله کرده اند و حداقل دو مرد جوان را مجروح ساختند که وضعیت یکی از آن ها وخیم اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha