جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه در بیانات خود کلید واژه هایی را برای آحاد مردم به خصوص مسئولین بیان می کنند، ولی منویات معظم له در جامعه به خوبی عمل نشده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، ضمن تبریک ولادت حضرت امام هادی گفت: یکی از کارهای مهم امام هادی(ع) حفظ خط فکری و فرهنگی تشیع و جلوگیری از شبهه افکنی های مخالفان بود.

حجت الاسلام معبودی به برگزاری جلسات ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی در این سال ها کلیدواژه ها و همچنین بیانات راهگشایی بیان نموده اند که متاسفانه به آن عمل نشده و اگر این منویات در جامعه به خوبی بیان می شد، امروز جامعه از نظر اقتصادی و فرهنگی، در رشد و پیشرفت خوبی بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه مسئولین و روحانیت باید دستاوردهای به دست آمده از این نظام برآمده از خون شهدا را در کشور تبیین نمایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین تصریح کرد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در سه حوزه داخلی، منطقه ای وبین المللی بازگو شود.

حجت الاسلام معبودی به فرارسیدن عید سعید غدیر خم پرداخت و بیان کرد: باید در جامعه ما مسئله عید غدیر جدی گرفته شود و باید روحانیت و حوزه های علمیه خطبه غدیر را به خوبی برای مردم بیان نمایند، چرا که این خطبه حاوی مطالب ارزشمندی است که باید در این روزها بیان شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha