جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی تصریح کرد: اگر بخواهیم مشکلات فرهنگی، سیاسی و بخصوص جنگ اقتصادی با آمریکا را حل کنیم، کلید آن در داخل کشور است، نه کشور های غربی، لذا مسئولان باید راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را در منظومه فکری امام(ره)و مقام معظم رهبری پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه ایلام با تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: ولایت در جایگاه رفیعی قرار دارد و عامل وحدت شیعه و اهل سنت،  جریان ولایت امیرالمومنین(ع) است.

وی افزود: در غدیر زمانی که ولایت امیرالمومنین(ع) اعلام می‌شود دین خدا سه خصوصیت پیدا می‌کند، اول دین کامل می‌شود دوم نعمت خدا تمام ‌می‌شود و سوم اسلامی که در متن آن امیرالمومنین(ع) است خداوند رازی می‌شود و این سه خصوصیت بعد از اعلام ولایت محقق می‌گردد

مدیر حوزه علمیه ایلام ادامه داد: اگر ما به سیره و سنت نبوی عمل کنیم و ولایت در کنار آن باشد، بسیاری از نیازهای بشری پاسخ داده می‌شود؛ نقش ولایت در زمان غیبت در قالب نورانی ولی فقیه تبلور یافته و حضرت امام(ره) فرمودند: ولایت ولی فقه استمرار به ولایت اهل بیت(ع) است.

وی ادامه داد: عزت، عظمت، و هدایت صحیح جامعه در زمان غیبت بر عهد شخص ولی فقیه است، تصریح کرد: اقتدار امروز انقلاب اسلامی به برکت تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری است که موجب عزت و دلگرمی مسلمین عالم است

حجت الاسلام‌والمسلمین مرادبیگی بیان کرد: اگر امت اسلام  و مردم ایران قدرتی در مقابل نظام سلطه در راس آن آمریکا دارند  به برکت ولایت و رهبری امام(ره) و مقام معظم رهبری است و این قدرت باعث به چالش کشیده شدن دشمن شده است.

وی ادامه داد: نظام سلطه و در راس آن آمریکا به دنبال ضربه زدن به این اصل قدرتمند و مقتدر هستند. ولایت فقیه مدبّرانه و هوشمندانه حرکت می‌کند و حرکات و لایه های پنهان دشمن را رصد کرده و به جامعه  خط می‌دهد و مردم را در صحنه نگه می دارد.

مدیر حوزه علمیه ایلام تصریح کرد: مسئولین اگر بخواهند راه درست را انتخاب کنند، باید آن را در منظومه فکری حضرت امام(ره) و بیانات مقام معظم رهبری بیابند.

حجت الاسلام‌والمسلمین مرادبیگی در پایان افزود: اگر بخواهیم مشکلات فرهنگی، سیاسی و بخصوص اقتصادی که با آمریکا در جنگ هستیم را حل کنیم، کلید آن در داخل کشور است، نه  کشور های غربی، لذا مسئولان باید راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را در منظومه فکری امام(ره)و مقام معظم رهبری پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha