پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مولوی عبداللهی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: سخنان ترامپ که می گوید نمی گذاریم انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را جشن بگیرد، از جنس گفته های امثال فرعون در طول تاریخ و نشان از خوی استکباری است.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، مولوی سید احمد عبداللهی، امام جمعه اهل سنت اسدیه در اجلاسیه شهدای اهل سنت خراسان جنوبی اظهار داشت: این اجلاسیه در راستای تحکیم وحدت که نیاز جهان اسلام است، بسیار تاثیرگذار می باشد.

وی ادامه داد :شهدا بر گردن ما حق زیادی دارند و خداوند در قرآن فرموده است که برای شهدا کلمه مُرده را بکار نبرید، بلکه مردانی هستند که نسبت به عهد و پیمانشان با خداوند راسخ هستند.

امام جمعه اهل سنت اسدیه امینت امروز را زیر سایه شهدا دانست و تصریح کرد: آسایش، امنیت و دینی که امروز داریم در سایه شهدا است و خداوند با مجاهدت هایی که شهدا انجام داده اند، کشور را حفظ و سربلند نگه داشته است.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: ما در 8 سال جنگ تحمیلی با تمام استکبار جهان جنگیدیم و حتی یک وجب از خاک را به دشمن ندادیم و این ها همه به برکت خون شهدا است.

مولوی سید احمد عبداللهی با اشاره به استقلال و عزت جامعه عنوان کرد: اگر استقلال و عزت و مرزهای امن داریم به دلیل قرارگاه های امن سپاه در شرق و غرب کشور و مرزبانی نیروی انتظامی از خاک وطن است که امنیت را در کشور برقرار کرده و می کنند.

امام جمعه اهل سنت اسدیه با اشاره به وحدت عمیق شیعه و سنی در خراسان جنوبی گفت : در کشور جمهوری اسلامی به ویژه در استان خراسان فضای برادری، صمیمیت، همدلی و وحدت میان مسلمانان وجود دارد و در صحنه های مختلف کنار یکدیگر حاضر هستند.

وی تاکید کرد: سخنان ترامپ که می گوید نمی گذاریم انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را جشن بگیرد، از جنس گفته های امثال فرعون در طول تاریخ و نشان از خوی استکباری است.

مولوی عبداللهی افزود: هرگز در برابر خواسته های دشمنان تسلیم نخواهیم شد و زیرسلطه استکبار نخواهیم رفت و ترامپ باید بداند که مردم مسلمان هرگز خسته نمی شود و با وحدت، تقوا، اخلاص، ایستادگی و ارتباط با خداوند، انقلاب اسلامی را در چهل سالگی جشن خواهند گرفت و دشمنان آرزوهایشان را به گور خواهند برد.

وی با بیان اینکه ما منکر مشکلات اقتصادی نیستیم، بیان کرد: این مشکلات دلیلی برای تسلیم شدن در برابر دشمن نیست و با همبستگی و یکدلی آن را رفع می کنیم.

امام جمعه اهل سنت اسدیه یادآور شد: براساس اعتقاد اهل سنت، اولاد پیامبر(ص) و اهل بیت مانند کشتی نوح است که تمسک به آنها زمینه نجات و رستگاری است.

 

انتهای پیام/ط

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha