جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام امینی موحد / نشست مسئولان طرح بزرگ «ضیافت علوی» با خبرنگار حوزه

حوزه/ حجت الاسلام امینی موحد، با دعوت از اهالی رسانه و مطبوعات برای پوشش طرح بزرگ «ضیافت علوی»، گفت: حضور اصحاب رسانه در «ضیافت علوی» به جریان سازی غدیر در مناطق محروم کمک می‌کند.

حجت الاسلام میلاد امینی موحد، مدیر مرکز رسانه‌ای صف و دبیر رسانه‌ای طرح «ضیافت علوی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: «ضیافت علوی» یک رویداد بزرگ کشوری است که به صورت شاخص در کلان‌شهر اهواز برگزار می‌شود؛ به همین دلیل ضرورت دارد تا بازتاب رسانه‌ای مطلوبی پیرامون آن انجام شود.

وی با دعوت از اهالی رسانه و مطبوعات برای پوشش این طرح بزرگ، گفت: حضور اصحاب رسانه در «ضیافت علوی» به جریان سازی غدیر در مناطق محروم کمک می‌کند؛ چراکه توزیع غذاهای متبرک با برند غدیر، خود به نوعی بیان کننده سیره امیرالمؤمنین(ع) و ولایت ایشان است.

دبیر رسانه‌ای طرح «ضیافت علوی»، با بیان اینکه تأکید مسئولین برگزار کننده این طرح بر «اطعام مؤمنین» است، افزود: برخی‌ها فکر می‌کنند اطعام غدیر، صرفاً اطعام نیازمندان و فقراست! در صورتی که این چنین نیست. اطعام غدیر، اطعام همه مؤمنین از غنی و فقیر است اما همواره تلاش می‌کنیم تا بخش اعظمی از غذاهای متبرک را میان نیازمندان و مؤسسات خیریه توزیع کنیم.

حجت الاسلام امینی موحد، در پایان ضمن تشکر از رسانه «حوزه» برای انعکاس اخبار این رویداد مهم فرهنگی، اظهارداشت: از همه هنرمندان و اهالی رسانه دعوت می‌کنم تا فردا شب در جشن غدیر و «ضیافت علوی» شرکت کرده و برای کمک به جریان سازی پیرامون مسأله ولایت امیرالمؤمنین(ع) و اطعام غدیر، تلاش کنند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha