پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ علی یاسین رئیس انجمن علمای صور

حوزه/ شیخ علی یاسین در دیدار "جبهه مردمی آزادی فلسطین" گفت: آزادی لبنان از دست دشمن تکفیری، لبنان را در مقابل دشمن اسرائیلی حفظ کرد و محور مقاومت قدرتمند باقی خواهد ماند و بر تمامی طرح های صهیونیستی آمریکایی پیروز شده و تمامی فلسطین را آزاد خواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی یاسین رئیس انجمن علمای صور در دیدار "جبهه مردمی آزادی فلسطین" گفت: آزادی لبنان برای بار دوم از دست دشمن تکفیری لبنان را در مقابل دشمن اسرائیلی حفظ کرد و محور مقاومت قدرتمند باقی خواهد ماند و بر تمامی طرح های صهیونیستی آمریکایی پیروز شده و تمامی فلسطین را آزاد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: تلاش های آمریکا از طریق "قرارداد قرن" و لغو حق بازگشت برای حذف مسئله فلسطین به نتیجه نخواهد رسید و اراده ملت فلسطین و آزادگان منطقه پیروز خواهد شد و پروژه های آمریکایی صهیونیستی با شکست مواجه می شود.

شیخ یاسین ضمن ابراز امیدواری برای پایان اختلاف فلسطینی ها که دشمن از آن سود می برد، تاکید کرد: ملت فلسطین نیازمند وحدت در راهپیماییها حق بازگشت و وحدت جناح های فلسطینی در کنار گزینه مقاومت به عنوان تنها راه آزادی سرزمین و مقدسات است.

مسئله فلسطین اکنون در خطرناکترین مرحله خود به سر می برد

احمد مراد عضو جبهه آزادی فلسطین گفت: مسئله فلسطین اکنون در خطرناکترین مرحله خود به سر می برد و نیازمند پایان اختلافات و حرکت به سمت گزینه مقاومت است.

وی اشاره کرد: برخی از کشور های منطقه از طریق تلاش برای عادی سازی روابط با اسرائیل و حرکت در مسیر قرارداد قرن، علیه مسئله فلسطین تلاش می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha