پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه نکا

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نباید به گونه ای باشد که مردم در نهادها و ادارات دولتی سرگردان شوند، تصریح کرد: یک کارمند در ادارات دولتی باید در کمترین زمان ممکن به خواسته ها و مطالبات مردم رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در مراسمی که به مناسبت تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان نکا برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت و تبریک به مناسبت دهه امامت و ولایت، گفت: این ایام بهترین فرصت برای تعامل و ارتباط سازنده مسؤولان با مردم است.

مسئول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا در ادامه سخنان خود با بیان این که مسئولان همواره باید ارتباط خود با مردم را حفظ کنند، افزود: مسؤولی که خود را جدای از مردم بداند نمی تواند خادم مردم باشد.

امام جمعه نکا با تأکید براین که یکی از افتخارات مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردمی بودن این نظام است، خاطرنشان کرد: مسئولان در نظام اسلامی حتی یک لحظه نیز نباید از مردم جدا باشند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، مردم را مهم ترین و بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: اگر مردم نبودند و در عرصه ها و صحنه های این انقلاب نقش آفرینی نمی کردند، امروز شاهد عزت و عظمت کشورمان نبودیم.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که امام خمینی(ره) همواره دغدغه رسیدگی به امور مردم به ویژه محرومان و مستضعفان جامعه را داشتند، خاطرنشان کرد: امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی های عمومی و خصوصی خود همواره بر ضرورت توجه به مردم از سوی مسؤولان تأکید دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسئولان با همراهی مردم می توانند به اهداف و برنامه های دولت دست پیدا کنند، تصریح کرد: دولتی که از مردم فاصله بگیرد و خود را متعلق به بخش خاصی از مردم بداند هیچ گاه نمی تواند در انجام وظایف خود موفق باشد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نباید به گونه ای باشد که مردم در نهادها و ادارات دولتی سرگردان شوند، خاطرنشان کرد: یک کارمند در ادارات دولتی باید در کمترین زمان ممکن به خواسته ها و مطالبات مردم رسیدگی کند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که امروز جلب رضایت مردم مسأله مهمی است، تصریح کرد: اگر پاسخ منفی هم به درخواست یک ارباب رجوع داده می شود باید با لحنی محترمانه و با استدلال قانونی و منطقی باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این مردم حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند، بیان داشت: اگر مردم و مجاهدت های آنها نبود امروز نظام اسلامی این گونه در عرصه های مختلف نمی درخشید.

امام جمعه نکا با بیان این که مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان پای این انقلاب و نظام با قدرت ایستادند، خاطرنشان کرد: علیرغم چهار دهه توطئه، فشار، تهدید و تحریم غرب علیه ایران اسلامی، اما مردم مقاوم و انقلابی ما حتی لحظه ای از پشتیبانی و حراست از انقلاب عقب نشینی نکردند.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که امروز حفظ انقلاب و نظام اوجب واجبات است، تصریح کرد: همه باید با وحدت و همبستگی پشتیبان نظام و رهبری باشیم تا دشمن نتواند به خواسته های شوم خود علیه انقلاب دست یابد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نباید حق کسی در ادارات دولتی ضایع شود، خاطرنشان کرد: عملکرد مسئولان و کارمندان نهادهای دولتی باید به گونه ای باشد که مردم از آنها رضایت قلبی داشته باشند.

وی با تأکید براین که بايد توجه کنيم دين ما دين عدل و انصاف است، گفت: یک مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در همه امور خداوند متعال را ناظر بر اعمال خود بداند و آن گاه به وظایف خود عمل کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha