شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بازدید آیت الله موسوی جزایری از طرح «ضیافت علوی»

حوزه/ امام جمعه اهواز گفت: برای حل مشکلات کشور نیازمند مدیرانی جهادی، انقلابی و ساده زیست هستیم که درد مردم بفهمند و لمس کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در حاشیه بازدید از طرح بزرگ «ضیافت علوی»، با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: إن‌شاءالله به برکت مولا امیرالمؤمنین(ع) خیر و دنیا و آخرت نصیب همه ارادتمندان و شیعیان آن حضرت شود و ما امید داریم مادامی که مردم به ریسمان الهی و مودت فی القربی اهل بیت(ع) چنگ زنند، هیچ قدرت شومی نمی‌تواند به آنها آسیب جدی زند.

وی به مشکلات اقتصادی کشور گریزی زد و بیان داشت: إن‌شاءالله همان‌طوری که در جنگ هشت ساله دفاع مقدس در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردیم، امروز نیز در برابر هجمه‌های اقتصادی دشمنان استقامت خواهیم کرد.

آیت الله موسوی جزایری، جمله رهبر معظم انقلاب مبنی بر «ما  در کشور بمبست نداریم» را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: به‌یقین آن‌هایی که امیرالمؤمنین(ع)، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مولا صاحب العصر والزمان را دارند، هیچ بمبستی در مقابلشان نیست.

امام جمعه اهواز، ادامه داد و گفت: برای حل مشکلات کشور نیازمند مدیرانی جهادی، انقلابی و ساده زیست هستیم که درد مردم بفهمند و لمس کنند.

* طبخ ۲۰۰ هزار پرس غذای متبرک در خوزستان نشانه شور و علاقه مردم به اهل بیت(ع) است

آیت الله موسوی جزایری، با بیان اینکه طرح «ضیافت علوی» در ۱۲ نقطه از اهواز و ۱۶ شهرستان به صورت هم‌زمان اجرا می‌شود، گفت: الحمدالله سال‌به‌سال به رقم تعداد غذای متبرک طبخ شده اضافه می‌شود تا جایی که این لحظه رقم پخت به ۲۰۰ هزار پرس غذا رسیده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: این تعداد غذا با هزینه‌های میلیاردی که همه‌اش توسط مردم جمع شده، در زمانی است که بیشترین مشکلات اقتصادی گریبان گیر ملت شده است، اما شور و عشق و علاقه محبین اهل بیت(ع) سبب شده تا از همه دارایی‌شان برای سفره با کرامت اهل بیت(ع) هزینه کنند.

وی در پایان با تقدیر از خیرین خداجو برای تأمین جهیزیه ۴۰۰ زوج نیازمند، اظهار داشت: از همه مسئولان و دست اندرکاران طرح بزرگ ضیافت علوی کمال تشکر و قدردانی را به جا می‌آورم.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha