سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اردوی رضوان روحانیت اهل تسنن

حوزه/ روحانیون اهل سنت سیستان و بلوچستان با هدف تقویت وحدت و معنویت به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سیستان و بلوچستان، پنجمین اردوی فرهنگی، زیارتی راه رضوان ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس و مساجد اهل سنت کشور آغاز شد.

محمد علی سرحدی، مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» اظهار کرد: در این دوره 40 نفر از روحانیون جوان اهل سنت استان سیستان و بلوچستان به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی افزود: برگزاری این اردوهای فرهنگی ، زیارتی با هدف تقویت روحیه وحدت، معنویت، صمیمیت و همچنین بهره مندی از برکات الهی مرتبط بر زیارت مضجع شریف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و آشنایی با جاذبه های فرهنگی، مذهبی و تاریخی مشهد مقدس و بستر سازی مناسب در مسیر تقویت تعاملات دینی، فرهنگی،اجتماعی و اخلاقی می باشد.

مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه این اردو در دو مرحله برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در مرحله اول، روحانیون و طلاب اهل سنت استان های سیستان وبلوچستان،خراسان، گلستان و هرمزگان حضور خواهند داشت.

سرحدی با بیان اینکه این اردو تا ۱۴ شهریورماه ادامه خواهد داشت، گفت: زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)، دیدار با  علما، بازدید از مکان های تاریخی و گردشگری از جمله مهمترین برنامه های پیش بینی شده در این دوره می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha