جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بقاع متبرکه

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: از ۲۴ تيرماه تاکنون ۱۹ هزار و ۶۰۷ زائر تابستانی در جوار ۹۶ بقعه متبرکه خراسان جنوبی اسکان یافتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام اسماعیل مختاری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در گفتکو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: از ابتدای آغاز سفرهای تابستانی تاکنون 19 هزار و 607 زائر در بقاع متبرکه خراسان جنوبی مستقر شده اند.

وی افرود: این تعداد زائر در 96 بقعه متبرکه استان از 24 تيرماه تاکنون اسکان داده شده که تا پایان تعطیلات تابستانی، 621 زائر سرا آماده پذیرایی از مسافران است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: بقاع متبرکه در شهرستان‌هاي خوسف، نهبندان، سربیشه و فردوس، بیشترین تعداد مسافر را به خود اختصاص داده اند.

حجت الاسلام مختاری عنوان کرد: در بقاع متبرکه استان خیمه های معرفتی با حضور 45 مبلغ دینی برپا شده است که پاسخگوی موضوعات شرعی زائران می باشد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل‌شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی گفت: تمام فعالیت‌های اوقاف در سطح بقاع متبرکه در راستای اجرای منویات ایشان و جلب رضایت مردم است.

انتهای پباما /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha