چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حلی

حوزه/آثار راه یافته به مرحله مسابقه اولین جشنواره استانی علامه حلی استان ایلام مورد بررسی قرار گرفت و بعد از بررسی های مختلف ، نفرات برتر هر یک از سطوح چهارگانه علمی جشنواره مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاریحوزه در ایلام، در جلسه شورای علمی اولین جشنواره استانی علامه حلی استان ایلام که با حضور همه اعضاء برگزار شد، آثار راه یافته به مرحله مسابقه مورد بررسی قرار گرفت و بعد از  بررسی های مختلف ، نفرات برتر هر یک از سطوح چهارگانه علمی جشنواره مشخص شدند.

تعداد آثار رسیده به جشنواره 180 اثر در قالب مقاله ، تحقیق پایانه و پایان نامه در10 رشته علمی تفسیر، علوم قرآنی و حدیث، کلام، فلسفه و منطق، اخلاق و تربیت، فقه و حقوق اسلامی، اصول فقه، تاریخ اسلام و تشیع، ادبیات و علوم انسانی(مرتبط با دین) و در قالب مقاله، پایان نامه ، تحقیق پایانی و کتاب مورد فراخوان قرار گرفت.

لذا از استاد فاضل حوزه استان و اساتید دانشگاهی به عنوان روسای هیئت های علمی گروه های ارزیابی جشنواره علامه حلی دعوت شده و آثار در دو مرحله ارزیابی اجمالی و ارزیابی تفصیلی مورد داوری قرار گرفتند و آثار برگزیده مرحله استانی به جشنواره کشوری علامه حلی ارسال خواهند شد و رضایت اساتید ارزیاب از سطح علمی مقالات ارسالی بسیار رضایت بخش بوده و تاریخ دقیق برگزاری اختتامیه جشنواره متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha