پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گفتگو

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از اعزام بیش از ۱۱۰۰ نفر به مناطق مختلف شهرها و روستاهای استان قزوین در آستانه ماه محرم خبر داد.

 حجت الاسلام عباس نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اعلام این خبر گفت: امسال با توجه به فرارسیدن ماه محرم، کلاس های مختلف آموزشی برای مسئولین هیات امنای مساجد و با هماهنگی مرکز امور مساجد برگزار نموده ایم که این کلاس های توجیهی همه روزه تا فرارسیدن این ماه ارزشمند در مساجد و ادارات تبلیغات اسلامی در استان و شهرستان ها برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: همچنین کلاس هایی برای مداحان استان قزوین و با حضور مداحان پیشکسوت استان برگزار شده که امیدواریم مداحان جوان ما که افتخار نوکری در دستگاه حضرت امام حسین(ع) را دارند، بتوانند نصایح ارزشمند این پیرغلامان سید الشهدا(ع) را به خوبی فراگرفته و در مرثیه ثرایی در این ایام بتوانند منابع موثق و قابل اطمینان را به مخاطبین و عزاداران حسینی ارائه نمایند.

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود و در دیدار با ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بیان نموده اند، این است که باید در مجالس عزای سالار شهیدان منابع موثق را ارائه نموده و از موارد حاشیه ای و شبهات خودداری نماییم.

وی در رابطه با اعزام مبلغین به شهرها و روستا های استان در ایام ماه محرم بیان کرد: امسال هم بیش از 1100 مبلغ را به شهرها و روستاهای استان در ماه محرم اعزام خواهیم نمود و هماهنگی ها با مسئولین مساجد و هیات امنا به خوبی انجام شده است.

یادآوری می شود:  مراسم طلایه داران تبلیغ در روز 18 شهریور سال جاری، ساعت نه صبح، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان قزوین برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha