شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام شرف پور

حوزه/ مدیر جدید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: از شاخصه های مهم یک طلبه علوم دینی داشتن تقوا ،همراه با عمل صالح می باشد که باید اولویت جدی طلاب حوزه های علمیه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام علی شرف پور، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه قزوین بر بهره‌گیری بیشتر از آموزه‌های دینی و قرآنی پرداخت و گفت: طلاب حوزه علمیه باید بیش از همیشه با قرآن، این کتاب آسمانی انس و توجه بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام شرف پور بیان کرد: به فرموده قرآن،  مصلحان جامعه بعد از ائمه معصومین (ع) شما طلاب علوم دینی هستید، چراکه این عده در بین مردم باتقواترین می‌باشند.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر شما طلاب علوم دینی که شاگردان مکتب امام زمان (عج) هستید نتوانیم تحول و تقوا را در خود نهادینه نماییم، در امور زندگی و تحصیلی خود اصلاً موفق نخواهیم شد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین تصریح کرد: ایمان و عمل صالح از شاخصه‌های اصلی یک طلبه انقلابی در حوزه‌های علمیه  است ، چراکه امروز باید این اصل را در خود بیش از همیشه تقویت نماییم.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: نگاه مردم امروز به شما طلاب حوزه علمیه است که چطور در جامعه رفتار نموده و بتوانید الگوی شایسته‌ای در جامعه باشیم.

حجت‌الاسلام شرف پور بیان کرد: خوشبختانه امروز مدارس علمیه قزوین در کنار مساجد بنانهاده شده که شما طلاب علوم دینی باید به نماز اول وقت و جماعت بیش از سایرین اهمیت دهید.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: صداقت و راست‌گویی، داشتن اخلاق اسلامی و قانون مداری را از ویژگی‌های یک طلبه انقلابی در حوزه علمیه دانست و عنوان کرد: اگر چنانچه طلاب علوم دینی خود را مقید به اخلاق اسلامی، قانون مداری و صداقت و راست‌گویی را در وجود خود تقویت نکنیم نمی‌توانیم الگوی شایسته‌ای در جامعه و در خانواده باشیم.

حجت‌الاسلام شرف پور بیان کرد: در جامعه اسلامی اگر قانون مداری ترویج داده شود شاهد هرج‌ومرج و بی‌انضباطی در همه عرصه‌ها نخواهیم داشت، پس چه خوب است که طلاب اول از خود این مسئله را در خود نهادینه و به دیگران هم بیاموزیم.

مدیر جدید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: از شاخصه‌های مهم یک طلبه علوم دینی داشتن تقوا، همراه با عمل صالح هست که باید اولویت جدی طلاب حوزه‌های علمیه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha