جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست خبری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم:

حوزه/ حمایت ها و ارشادات مراجع معظم تقلید پیرامون تعاونی و تحقیقات اقتصاد اسلامی در قم همواره برای ما راهگشا بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، مصطفی کاویانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در نشستی خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، با تشریح برنامه های هفته تعاون در قم، گفت: روز اول این هفته با غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم برگزار شد و همچنین دیدار و عرض ارادت به ساحت خانواده های شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه های هفته تعاون در قم بوده است.

وی افزود: دیدار با آیات عظام و مراجع معظم تقلید در این هفته گل سرسبد برنامه های هفته تعاون در قم می باشد چرا که حمایت ها و ارشادات مراجع معظم تقلید پیرامون تعاونی و تحقیقات اقتصاد اسلامی در قم همواره برای ما راهگشا بوده است.

کاویانی در ادامه با تاکید بر لزوم برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های هفته تعاون، گفت: باید از تمام ظرفیت ها برای برنامه های تعاون و تبین و تبلیغ تعاون و اهداف تعاون استفاده کنیم .

وی افزود: تعاون یکی از دستورات شارع مقدس است و لازم است مردم و مسئولان بیش از پیش به تعاون توجه داشته باشند.

کاویانی همچنین با تبریک فرارسیدن سالروز عید سعید غدیر خم و دهه ولایت با تاکید بر لزوم پیروی از فرمایشات حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) ، تکریم ارباب رجوع  و حل نمودن مشکلات مردم را از سیره عملی آن امام همام دانست و گفت: همه باید در برابر مشکلات مردم احساس وظیفه داشته باشیم و از حل مشکلات مردم خسته نشویم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به لزوم هماهنگی بین همه دستگاه ها برای ارائه خدمت مطلوب به مردم گفت: هم افزایی و همپوشانی لازمه یک سازمان خوب و موفق است و موجب رشد شاخص های ارائه خدمت در آن سازمان می شود.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha