جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طرح بینش مطهر خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام کسایی، از اجرای مرحله نخست طرح بینش مطهر در اهواز خبرداد و گفت: برگزاری مجدد دوره از ابتدای مهرماه سال جاری استارت می‌خورد.

حجت الاسلام ایمان کسایی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اجرای طرح بینش مطهر در استان خوزستان، اظهارداشت: بر اساس تفاهم‌های انجام شده بین دانشگاه فرهنگیان و موسسه بینش مطهر و مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی، نخستین دوره تربیت معلم و مربی با محوریت آثار و اندیشه‌های استاد شهید مطهری(ره) در رشته‌ها و مقاطع مختلف ویژه آقایان و بانوان، دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در همه رشته‌ها، و طلاب علوم دینی برگزار شد.

وی افزود: این طرح هم‌زمان با سراسر کشور در خوزستان به مرکزیت اهواز آغاز به کار کرد که طی آن ۱۵۰ طلبه و دانشجوی خواهر و برادر دوره‌های مختلفی را طی کردند.

دبیر طرح بینش مطهر خوزستان، با اشاره به جزئیات این طرح، گفت: طرح بینش مطهر خوزستان، طی ۴ سطح در ۱۰ مرحله کتب شهید مطهری تدریس می‌شوند.

وی با بیان اینکه دوره بینش مطهر، جزء دوره‌های ضمن خدمت برای دانشجو معلمین دانشگاه فرهنگیان و معلمین رسمی محسوب می‌شود، گفت: این دوره جهت شناسایی، استعداد سنجی و معرفی معلمین برتر به مدارس متقاضی معلم و معرفی اساتید حق التدریس به دانشگاه فرهنگیان می‌باشد.

حجت الاسلام کسایی، با اشاره به مزیت‌های دوره تربیت معلم و مربی بینش مطهر، بیان کرد: معرفی اساتید حق التدریس به دانشگاه فرهنگیان، معرفی کارشناس و مدیر به سپاه‌های استانی، دوره ضمن خدمت برای دانشجو معلمین دانشگاه فرهنگیان، دوره ضمن خدمت برای معلمین رسمی، شناسایی و به کارگیری مدرس بینش مطهر، از مزیت‌های دوره تربیت معلم و مربی بینش مطهر می‌باشد.

وی در پایان با بیان اینکه به شرکت کنندگان در این دوره، گواهی پایان دوره از سوی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه جامع امام حسین(ع)، اعطا می‌شود، گفت: در نظر داریم مرحله نخست دوره بینش مطهر را مجدداً از ابتدای مهرماه با حضور شرکت‌کنندگانی دیگر، برگزار کنیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha