چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رزمایش

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: آمادگی دفاعی سنت حسنه ای است که خدای متعال در قرآن به آن اشاره فرموده است و سیره اهل بیت(ع) هم آن را تایید می کند، چرا که بدون آمادگی دفاعی نمی توان از مملکت اسلامی دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در  صبحگاه رزمایش محمد رسول الله(ص)، در جمع طلاب بسیجی مدارس علمیه قزوین گفت: برگزاری رزمایش دلیل زنده بودن یک ملت است و حضور همه اقشار مختلف در این اقتدار عاشورایی معنای خاص خودش را دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: با توجه به اینکه انقلاب به وسیله روحانیت و مرجعیت با توسل به خدای متعال و حضور در صحنه مردم محقق شد، حضور طلاب وروحانیون در این رزمایش به معنای ارزشی بودن چنین حرکتی است.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: حضور روحانیت در رزمایش ها باعث حضور سایر مردم خواهد شد، چون آنها به روحانیت نگاه می کنند و این قشر در بین اقشار مردم در مکان های مختلف مانند مساجد، حسینیه ها، ادارات و کوچه و بازار نفوذ ویژه ای دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: آمادگی دفاعی سنت حسنه ای است که خدای متعال در قرآن به آن اشاره فرموده و سیره اهل بیت(ع) هم آن را تایید می کند، چرا که بدون آمادگی دفاعی نمی توان از مملکت اسلامی دفاع کرد.

 مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که برگزاری رزمایش های نظامی دشمنان را مایوس و دوستان  انقلاب اسلامی را خرسند و دلگرم خواهد کرد، گفت: آمادگی دفاع از کشور اسلامی و مرزهای اعتقادی وج غرافیایی وظیفه عمومی همه اقشار است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: امروز در برابر توطئه های دشمنان باید بصیرت خود را بیش از همیشه تقویت کرده و توجه ما به منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی باشد تا بتوانیبم از بحران ها وگردنه های سخت به خوبی عبور کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha