پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آدم های سیاسی بی شخصیتی هستند که دشمن را به طمع می اندازند، اگر همه یک حرف، آن هم از روی عدالت بزنند، دشمن حرفی نمی زند و خفه می گردد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با فرماندهان پایگاه های بسیج خواهران سراسر استان اظهار کرد: حضور بانوان در فرهنگ سازی پایگاه های مساجد که مرکز اصلی تغذیه جامعه اسلامی می باشند، بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه یکی از نام های مقدس پروردگار عدل است، و عدل قرار دادن هر چیز در اندازه و جایگاه خودش است، افزود: مجموعه کاروان بشریت که در سیر و سلوک سفر الی الله در حال طی مسیر است، شرط رسیدن به کمالش آن است که جایگاه مقدس زن در آنچه خدا قرار دارده، در مرتبه اعلی قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بالاترین سهم را در تربیت و رشد انسان ها، زن ها بر عهده دارند، خاطر نشان کرد: اگر مسئله وراثت به عنوان یک عامل موثر در انسان به صورت علمی مطرح می شود، پیداست که بالاترین نقش وراثت را مادران دارند، زیرا فرزند پاره بدن مادر است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه اولین معلم بعد از خدا، مادران هستند، عنوان کرد: این مادر است که فرزند را در حساس ترین دوران های عمر تربیت می کند و به کمال می رساند.

وی ابراز داشت: به مراتب دوران کودکی از دوران دانشگاهی مهم تر است و آن که نقش اصلی را در این برهه از زندگی دارد، مادر می باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: دشمنان اعتبارات بسیار هنگفتی را هزینه می کنند تا یک چادر به مانتو تبدیل شود، و معتقدند که اگر چادر را به مانتو تبدیل کنند جامعه را به تصرف خود در آورده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: هنر زن این است که مردانی آسمانی همچون امام راحل، شهید چمران، شهیدان انقلاب و... را تربیت کند و به اسلام هدیه دهد.

وی با بیان اینکه زنان عفیف بدون سر و صدا جامعه را از نظر فرهنگ اداره می کنند، تأکید کرد: دشمنان گاها با لفظی بد می گویند که برخی مقام ها از زن گرفته شده، در حالی که زن بالاتر از آن است که به مقام هایی که دشمنان عنوان می کنند، برسد.

امام جمعه بیرجند افزود: اگر زن در شوهر داری طبق آنچه اسلام فرموده به بهترین شکل عمل کند، نقشش را در تمامی جوانب ایفا کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: این زن های با ایمان، مادران شهدا و زن های ایثارگران هستند که جرات می دهند و چمران ها به وجود می آیند و الّا از یک سیستم هوایی و بی ارزش چنین افرادی به وجود نمی آیند.

وی ابراز داشت: پشتوانه یک جامعه زن های شایسته و بدترین خطر برای یک جامعه زن های ناشایست هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز میدان جنگ فرهنگی و نظامی است، یادآور شد: به لطف خداوند متعال جامعه ما غنی است؛ اما دشمن همیشه برای در اختیار گرفتن افکار جامعه به خصوص جوانان سنگ تمام گذاشته است لذا باید مراقب بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه امروز روز مبارزه با استعمار پیر انگلیس است، گفت: امروز مدعیانی که گاهی به لهجه بیگانگان، انگلیس و آمریکایی ها حرف می زنند، پیداست که دنبال چه هدفی هستند، آن ها به دنبال آنند که ظلم های دوران استعمار انگلیس، بار دیگر توسط آمریکا، صهیونیست و انگلیس بر مردم ایران اسلامی تحمیل شود.

وی ادامه داد: بین افراد غرب طلب با افرادی که تشنه خدمت هستند، بسیار فرق است.

امام جمعه بیرجند، بیان کرد: امید است زحماتی که کشیده می شود به بار بنشیند و روزی را شاهد باشیم که افکار عمومی بیدار شود و حقایق روشن گردد و موضع عقل را همه حمایت کنند تا در مقابل ظلم و ورود بیگانگان ایستادگی و به تعبیر امام عملا پشتیبان ولایت فقیه، که ولایت انبیاست، باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: آدم های سیاسی بی شخصیتی هستند که دشمن را به طمع می اندازند، اگر همه یک حرف آن هم از روی عدالت بزنند، دشمن حرفی نمی زند و خفه می گردد. بسیاری از افرادی که در داخل کشور در برخی مواقع حرف می زنند، مقصر هستند، که امیدواریم هرچه زودتر از خواب غفلت بیدار شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه تربیت صحیح اسلامی باید تبدیل به جامعه اسلامی گردد، خاطر نشان کرد: در جامعه اسلامی کم فروشی، دزدی، اختلاس و بی عدالتی و حقوق های نجومی معنا ندارد و اگر اکنون شاهد چنین مواردی هستیم به این دلیل است که تربیت اسلامی آن گونه که باید صورت نگرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: بعد از به وجود آمدن جامعه اسلامی می توانیم مدعی تشکیل تمدن اسلامی باشیم، اما تا هنگامی که این حزب ها و گروه ها باشند مسلما باید در همین مشکلات دست و پا بزنیم.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha