پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار  صفایی بوشهری با چمران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان در بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران جامعه جهانی را به سمت بیداری، پیشرفت و عدالت رهنمون کرد، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری با وجود این انقلاب، جهان استکبار در پیچ بزرگ تاریخی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والسملمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز(دوشنبه) در نشستی با مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصطفی چمران و با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک تحول عظیم در تاریخ سیاسی فرهنگی جهان است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب تنها در محدوده جغرافیای ایران نیست چون محتوای انقلاب یک محتوای حمایت از انسانیت انسان و دارای جوهره اسلامی و انقلابی است و این ویژگی ها موجب می شود که انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان تحول ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران جامعه جهانی را به سمت بیداری، پیشرفت و عدالت رهنمون کرد، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری با وجود این انقلاب، جهان استکبار در پیچ بزرگ تاریخی قرار گرفته است.

وی با اشاره به تقابل همه جانبه جهان استکبار با جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: چون جوهره انقلاب اسلامی ایران جوهره ای از متن فاخر دین و برخاسته از مکتب اهل بیت(ع) است، تقابل جهان استکبار با آن قهری است همان طور که در مقابل بعثت حضرت عیسی، موسی و حضرت ختمی مرتبت صف کشیدند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: جبهه استکبار از همان آغاز انقلاب اسلامی ایران در مقابل این انقلاب قرار گرفت چون وجود این انقلاب در تناقض با اهداف آنهاست. 

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر با اشاره به شرایط جهان غرب به ویژه آمریکا و با بیان اینکه جهان غرب، یک مسیر تحول رو به اضمحلال را طی می کند، اظهار داشت: الان آمریکا با عربده کشی و شکستن تمام قواعد دیپلماتیک، در پی ادامه حیات خود است و انتخاب ترامپ نیز با این انگیزه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمن جهت نابودی این انقلاب از هیچ کاری دریغ نمی کند، افزود: دشمن در این 40 سال انقلاب انواع تهاجم نرم و سخت از جمله جنگ تحمیلی هشت ساله، داعش، گروه های تکفیری، فتنه 88 و تحریم علیه انقلاب انجام داده تا بتواند نظام را از پای در آورد و الان نیز به جنگ اقتصادی روی آورده که تنها راه مقاومت در برابر آن، اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه تقابل، تهاجم و نبرد جهان استکبار با انقلاب اسلامی ایران و ایجاد فتنه ها از سوی دشمنان، امری طبیعی است، گفت: طبق گفته امام علی «علیه السلام» در فتنه ها تنها یک راه جهت نجات وجود دارد و آن، ولایتمداری است و این راهبردی بنیادین سیاسی و استراتژیک است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha