جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش طلایه داران تبلیغ

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند از برگزاری همایش «طلایه داران تبلیغ» با حضور آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام رجب زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند، در جلسه ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان از برگزاری همایش عاشورائیان در آستانه ماه محرم خبر داد و خاطرنشان کرد: همایش «عاشورائیان» ویژه هیئات مذهبی مرند، ساعت 17 روز یکشنبه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند برگزار خواهد شد.

وی افزود: همایش «طلایه داران تبلیغ» نیز با حضور آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با حضور روحانیون شهرستان مرند روز یکشنبه در مدرسه علمیه حضرت صاحب الزمان(عج) مرند برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند در ادامه نسبت به برنامه ها و توطئه های فرقه شیرازی ها هشدار داد و عنوان کرد: رد پای فرقه و تفکر شیرازی ها در هیئات مذهبی شهرستان مرند مشاهده شد که جلوی اقدامات آن ها گرفته شد.

حجت الاسلام رجب زاده بر ضرورت نظارت، حمایت و هدایت هیئات مذهبی تاکید کرد و ابراز داشت: هیئات مذهبی باید مسیر سنتی خود را حفظ کنند تا از آسیب ها و انحرفات به دور باشند.

وی با اشاره به تعداد هیئات مذهبی شهرستان مرند، خاطرنشان کرد: 360 هیئت ثبت شده در شهرستان مرند به صورت هفتگی، ماهیانه و فصلی به ویژه در ماه محرم فعالیت می کنند.

رجب زاده افزود: از سال گذشته تاکنون، مجوز جدیدی برای هیئت مذهبی صادر نشده است، چرا که مخالف تعدد هیئات مذهبی در شهرستان مرند هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند در پایان با اشاره به اینکه دشمن قصد دارد از ظرفیت بالای هیئات مذهبی به نفع برنامه های خود استفاده کند، تاکید کرد: کارگاه آموزشی ویژه هیئات مذهبی پیش از آغاز ماه محرم برگزار می شود تا متولیان و گردانندگان هیئات عزاداری، با انواع آسیب ها و انحرافات بیشتر آشنا شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha