جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیین نامه نظام پذیرش پیشنهادها در جامعه الزهرا

حوزه/ مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام آیین نامه نظام پذیرش پیشنهادها را جهت اجرایی شدن به دفتر برنامه ریزی و ارزیابی ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا(س)، آیین نامه نظام پذیرش پیشنهادها در جامعه الزهرا(علیهاالسلام) را که در جلسه یازدهم و دوازدهم شورای جامعه مورد بررسی و تصویب قرار گرفته بود، ابلاغ کرد.

بر اساس این آیین نامه، بهره‌گیری از خرد و تفکر خلاقانه و ایده‌ها و طرح های پیشنهادی کارکنان، اساتید و طلاب، اشاعه و ترویج فرهنگ مشارکت و روحیه همکاری و کار جمعی در رفع مشکلات سازمانی و زمینه‌سازی شناسایی، بکارگیری و رشد سازمانی نیروهای خلاق، برنامه‌ریز و آینده‌نگر از اهداف نظام پذیرش پیشنهادهاست.

ارکان اجرایی در نظر گرفته شده برای این هدف، شورای جامعه، شوراهای تخصصی و دبیرخانه نظام پیشنهادها است، بر این اساس دبیرخانه موظف به دریافت، ثبت، طبقه بندی و ارسال پیشنهادها به شورای تخصصی زیربط است تا در این شوراها مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن به دبیرخانه اعلام شود.

همچنین برای تشویق و ترغیب پیشنهاددهندگان، شورای جامعه می تواند پاداش‌هایی را برای پیشنهادات در عرصه های مختلف مشخص کند.

گفتنی است: در نامه ابلاغ این آیین نامه به تاریخ یازدهم شهریورماه، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام، دفتر برنامه‌ریزی و ارزیابی را موظف کرده تا حداکثر ظرف مدت یک ماه نسبت به راه اندازی دبیرخانه نظام پذیرش پیشنهادها اقدام و ساز و کار مناسب جهت جمع‌آوری، ارزیابی و تصویب‌خواهی پیشنهادها را مستقر نماید.. همچنین دبیرخانه نظام پذیرش پیشنهادها موظف است دستورالعمل اجرایی و فرم‌های مربوطه را حداکثر ظرف مدت یک ماه به شورای جامعه ارائه نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha