سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
یکتا

حوزه/ فعال جبهه فرهنگی انقلاب گفت: باید به اول انقلاب که انقلابی ها با تمام وجود به مردم خدمت می رساندند بر گردیم و به تمام کار های فرهنگی پیوست اجتماعی بزنیم. باید به سنگرهای قدیم برگردیم و مساجد را در دست بگیریم و یک کار جهادی راه بیندازیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حسین یکتا، شامگاه دوشنبه در همایش «پای کار انقلاب» که در مسجد رحیم خان برگزار شد، اظهار کرد: با عنایت خداوند،  نابودی  فرعونیان زمانه  نزدیک است. در حالت کلی دشمن با ایجاد داعش می‌خواست جلوی توسعه اسلام را بگیرد، اما با هوشیاری مقام معظم رهبری و نامه ­ای که برای جوانان اروپایی ارسال کردند و همچنین نابودی داعش، همه این برنامه‌ها شکست خورد.

وی ادامه داد: امروز در شرایطی هستیم که دیگر جای اتلاف وقت و فرصت‌سوزی نیست و در شرایطی که تلفن همراه به صورت 3 شیفت و منوی باز خوراک می‌دهد، نمی‌توانیم هر زمانی که دلمان خواست کار کنیم. روزی به دنبال فتح سنگرها بودیم، ولی اکنون به دنبال فتح قلوب هستیم؛ از یک‌سو مأموریت سنگینی در پیش رو داریم و از سوی دیگر نگاه پیروان مهدی صاحب‌الزمان(عج) به شماست.

این راوی دفاع مقدس با بیان این که ما در ۴۰ سالگی انقلاب می خواهیم رجعت به انقلاب و مفاهیم عمیق و اصیل خود را جشن بگیریم، افزود: امروز تمام خون دل هایی که خوردیم اثر کرد. حاج قاسم می گوید «آمریکا منتظر تنگه های دیگر باش هرمز که چیزی نیست».

وی با بیان اینکه اگر روزی پشت دیوارهای بصره می‌جنگیدیم، اکنون پشت دیواره‌های بیت‌المقدس می‌جنگیم، متذکر شد: اگر یک روزی می‌گفتیم تا کربلا یک «یاحسین» دیگر باقی است، اکنون هم می‌گوییم تا نماز در بیت‌المقدس یک »یاحسین» دیگر باقی مانده است.

یکتا خطاب به انقلابی ها توصیه کرد: باید به اول انقلاب که انقلابی ها خرمن مردم را درو می کردند و با تمام وجود به آنها خدمت می رساندند، بر گردیم و به تمام کار های فرهنگی پیوست اجتماعی بزنیم

وی با اشاره به اینکه کار نهضتی نیازمندیم، عنوان کرد: باید به سنگرهای قدیم برگردیم و مساجد را در دست بگیریم و یک کار جهادی راه بیندازیم، هرچه به قله ظهور نزدیک شویم دیگر هوای نفسانی نیست؛ کسانی که هوایی در دل ندارند را می خرند.

فعال جبهه فرهنگی انقلاب به فتنه ۸۸ اشاره و تصریح کرد: بعد از ۸۸ دشمن، داخل کشور سرپل پیدا کرد و علت اینکه مقام معظم رهبری از سران فتنه نمی‌گذرد همین است که دل دشمنان دیرینه و ناامید شده انقلاب را شاد و آنها را امیدوار کردند و  بعد از ۸۸ فشارها و تحریم ها بیشتر شد.

یکتا در پایان بر ضرورت بصیرت افزایی تاکید کرد و آن را تنها راه مقابله با فتنه ها دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha