شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حمله به مسجد، شکستن شیشه ها و تخریب اموال مسجد در آستین تگزاس

حوزه/ یکشنبه شب ساعت ۱:۳۰ صبح، هنگامی که سیستم هشدار به کار افتاد، مقامات مسجد متوجه شکسته شدن شیشه ها و تخریب اموال مسجد از جمله پاره شدن لاستیک اتومبیل ها شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از mystatesman، شکستن شیشه های مسجد شهر آستین شمالی در ایالت تگزاس، صبح یکشنبه باعث شد جامعه اسلامی به فکر ارتقاء اقدامات امنیتی و قرار دادن مامورین امنیتی مسلح در طول شب در مسجد شوند.

به گفته وبسایت  مرکز اجتماعی مسلمانان آستین شمالی، شکستن شیشه های مسجد و تخریب اموال این مرکز اسلامی در نزدیکی ساعت 1:30 صبح رخ داد. هنگامی که سیستم هشدار به راه افتاد پلیس و مقامات مسجد متوجه شکستن شیشه  ها، تخریب اموال از جمله پاره شدن لاستیک اتومبیل ها در پارکینگ شدند.

تصاویر یک مرد سفیدپوست 18 تا 24 ساله هنگام عبور از حصارهای چوبی توسط دوربین های امنیتی مداربسته ضبط شد. وی سپس به جلوی ساختمان آمده و شیشه های ورودی مسجد را شکسته است. ویدئو سپس نشان می دهد که شخصی به پارکینگ وارد شده و لاستیک اتومبیل ها را پاره می کند.

به عقیده مسئولین مسجد، این حادثه اسلام هراسی و جرم نفرت محور بوده است.

لازم به  ذکر است این نخستین باری نیست که مسجد با تخریب و حمله مواجه می شود. پیش از این حادثه ای که دو سال پیش برای مسجد رخ داد سبب شد که متولیان مسجد یک نگهبان شبانه با هزینه ماهانه 6 هزار دلار استخدام کنند که در روز حادثه وی حضور نداشته است.

به گفته پلیس تحقیقات در این زمینه ادامه دارد، اما هنوز پیشرفتی برای  شناسایی مجرمان انجام نشده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha