پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تلبس ۱۳ طلبه اندیمشکی به لباس مقدس روحانیت

حوزه/ ۱۳ نفر از طلاب دو مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) و بقیه‌الله اندیمشک، با حضور جمعی از علمای بلاد، به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیین عمامه گذاری ۱۳ نفر از طلاب مدارس علمیه اندیمشک، شامگاه دوشنبه با حضور حجج‌اسلام والمسلمین بهرام پور، حاجتی و جمعی از علمای بلاد در مسجد محمدی این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نتیجه و حاصل کار روحانیت متعهد به ولایت امیرالمؤمنین(ع) بوده است، اظهار داشت: علما و روحانیون در دوران انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف انقلاب کوتاهی نکرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه روحانیت همواره برای خدمت گذاری به مردم از جان و دل تلاش کرده، گفت: روحانیت در طول تاریخ برای تبیین ارزش‌ها متحمل سختی‌های فراوان شدند اما هیچ‌گاه از وظایف اصلی خود دور نشده‌اند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز نیز در بخش دیگری از این مراسم، با بیان اینکه لباس روحانیت یک امانت برای تحقق اهداف اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان با علم به اهمیت جایگاه روحانیون برای کمرنگ کردن ارتباط بین آنها و مردم تلاش گسترده‌ای داشته‌اند.

مدیر مؤسسه عصر امام خمینی(ره)، با اشاره به ارتباط تنگاتنگ علما با عامه مردم، اذعان کرد: ارتباط مثبت و سازنده روحانیون و مردم از روزهای آغازین شکل‌گیری انقلاب تاکنون دستاوردهای ارزنده‌ای داشته است.

لازم به ذکر است، در این آیین، ۱۳ نفر از طلاب دو مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) و بقیه‌الله اندیمشک، توسط حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، به لباس مقدس روحانیت، ملبس شدند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha