سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان اشاره کرد: اقدام دولت آمریکا در قطع کمک به آژانس کمک به آوارگان (آنروا)، تصمیمی تحریک آمیز، اشتباه، غیر انسانی ،غیر اخلاقی و محکوم است؛ چرا که این تصمیم برای حذف مسئله فلسطین، تشدید محاصره اقتصادی و معیشتی بر ملت مظلوم فلسطین تلاش می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان اشاره کرد: اقدام دولت آمریکا در قطع کمک به آژانس کمک به آوارگان فلسطینی (آنروا)، تصمیمی تحریک آمیز، اشتباه، غیر انسانی ،غیر اخلاقی و محکوم است؛ چرا که این تصمیم برای حذف مسئله فلسطین، تشدید محاصره اقتصادی و معیشتی بر ملت مظلوم فلسطین  است .

این جبهه تصریح کرد: هدف از این اقدام بستن آژانس آنروا، جلوگیری از حق بازگشت و سوء استفاده از فلسطینی ها برای تسلیم در برابر "قرارداد قرن" است تا آنان را تمامی حقوقشان محروم کند.

جبهه عمل اسلامی افزود: این تصمیم گرایش کامل آمریکا به نفع رژیم غاصب صهیونیستی است که شب و روز برای حذف مسئله فلسطین و عدم بازگشت ملت فلسطین به سرزمین خود توطئه چینی می کند.

این جبهه بر ضرورت تلاش برای ایجاد جایگزینی که حق بازگشت ملت فلسطین، حق تعیین سرنوشت و زندگی در امنیت و آرامش را تأمین کند، تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha