جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 انتصاب جدید در موسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) اصفهان

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به این که يك فرد وقتي وارد موسسه آموزش عالي حوزوي مجتهده امين(ره) مي شود با يكي از پنج گرايش تربيت محقق، تربيت مدرس و آموزش، مبلغ، مدير و يا فعاليت هنري و رسانه فارغ التحصيل شود، گفت: سرفصل ها و کلیات دوره «تربيت مدير» تدوین شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمين محمد قطبي در موسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) گفت: موسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) اصفهان يك نظام آموزشي دارد كه وابسته به مركز مديريت حوزه های علمیه خواهران است. اين نظام بايد صددرصد و بدون عيب و نقص و كامل اجرا شود، زيرا اگر اين نظام آموزشي اجرا نشود اصل و كيان مدرسه و هدف اوليه ي مدرسه زير سوال مي رود.

وی ادامه داد: اولین نکته و تاکید دفتر تبلیغات اسلامی در همه فعاليت ها اين است كه تمام روند آموزش و آنچه از مركز مديريت حوزه هاي علميه خواهران ابلاغ مي شود را صددرصد اجرا کند، تا مدرسه بودن و موسسه آموزشي بودن ما كاملا رعايت شود

 رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه بر منطق آموزشي این موسسه بايد مزایایی برای طلبه در نظر گرفت و ان اینکه طلبه در طول دوره آموزشي و پس از دوره آموزشي با استفاده از ظرفيت دفتر تبليغات اسلامی برنامه هاي وسيع فرهنگي، تبليغي، هنري و رسانه اي را طی کند.

حجت الاسلام و المسلمين قطبي افزود: دفتر تبلیغات اسلامی برای انجام ماموريت ها و برنامه ها و رسیدن به آمال و آرزوها و نزدیک شدن به انتظاراتی که دارد براي طول دوره آموزشي مكمل هايي را برای طلاب پيش بيني کرده به شکلی که تاثير منفي روي اموزش هاي اصلي نگذارد و همچنین بتواند پس از فارغ التحصیلی آموزش تكميلي برگزار کنیم .

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده گفت: يك فرد وقتي وارد موسسه آموزش عالي حوزوي مجتهده امين(ره) مي شود با يكي از اين پنج گرايش تربيت محقق، تربيت مدرس و آموزش، مبلغ، مدير و يا فعاليت هنري و رسانه فارغ التحصيل شود .

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: سرفصل ها و کلیات دوره تربيت مدير تدوین و تنظیم شده است و در مرحله مطالعه مدل همزمانی آموزش و یا پس از فارغ التحصیلی این دوره هستیم.

حجت الاسلام و المسلمين قطبي گفت: برنامه دفتر تبلیغات این است که  طلبه موسسه مجتهده امین پس از فارغ التحصیلی، در عرصه تبلیغ، تدریس، تبلیغ سنتی و شفاهی، تبلیغ هنری و مجازی و مدیریت حداقل در یکی از این گرایش ها یک آورده  اولیه ای داشته باشد و تلاش بر این است که جریان و عقربه ذهنی فرد در یکی از این مدارها قرار گرفته باشد.

وی تصریح کرد: در یک عبارت اولیه موسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) باید پیشتاز در عرصه های نوین و ارتباطات فرهنگی تبلیغی شود .

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه تبلیغ؛ تبلیغ مکتوب، تبلیغ سنتی، تبلیغ هنری، تبلیغ رسانه ای و مجازی را در مدار کار قرار داده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha