شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معصومه ظهیری

خانم ظهیری گفت: اعزام مبلغ های خواهر در چند عنوان شامل اعزام همسران روحانیون، تبلیغ های اختصاصی مبلغان خواهر به صورت مستقل و تبلیغ موردی به نهاد ها و مکان های تبلیغی صورت می پذیرد.

معصومه ظهیری معاون فرهنگی، تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به فعالیت های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در ماه محرم، بیان داشت: طبق روال سال های گذشته مرکز مدیریت حوزه های علمیه برنامه مستقلی برای اعزام مبلغ های خواهر ندارد و با همکاری نهاد ها و سازمان هایی همچون دفتر تبلیغات و سازمان تبلیغات مبلغ خواهر اعزام می کند.

وی ادامه داد: امسال با دستور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با شعار مدرسه محوری در 28 استانی زیر نظر مرکز مدیریت عملا به مدارس علمیه خواهران آزادی عمل دادیم تا بتوانند بهتر فعالیت تبلیغی را در سطح استان ها انجام دهند.

 ظهیری گفت: اعزام های مبلغ های خواهر در چند عنوان  شامل اعزام همسران روحانیون، تبلیغ های اختصاصی مبلغان خواهر به صورت مستقل و تبلیغ موردی به نهاد ها و مکان های تبلیغی صورت می پذیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران 45 هزار نفر فارغ التحصیل دارد گفت: از بین 470 مدرسه علمیه خواهران 45 هزار نفر فارغ التحصیل شده اند و از این میان 12 هزار نفر دارای کد دانش آموختگی هستند که پیش بینی می شود رقم بالایی در ماه محرم به تبلیغ دین الهی بروند.

معاون فرهنگی، تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران گفت: اعزام به معنی خروج از شهر خود فرد نیست و احتمال دارد که فرد مبلغ در مدرسه و یا نهادی در شهر خود به فعالیت تبلیغی شود.

وی در ادامه با اشاره آمادگی مبلغان خواهر در زمینه تبلیغ اظهار داشت: بخشی از آمادگی های تبلیغی در دروس حوزه گنجانده شده است و بخشی دیگر در قالب کارگاه های آموزشی و رشته های تخصصی که برگزار می شود سبب توانمندی مبلغان خواهر می شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری کارگاه تربیت مربی رسانه ای یادآور شد: 30 نفر از  مبلغان خواهر در کارگاه تربیت مربی رسانه با همکاری مرکز پژوهش های صدا و سیما شرکت می کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha