سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ امام جمعه موقت قزوین گفت: دشمنان شبانه روز مشغول برنامه ریزی و جوسازی علیه این ملت همیشه بصیر بوده که باید توطئه های آنان را به موقع رصد و خنثی نماییم.

حجت الاسلام علی قابل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین به برگزاری رزمایش محمد رسول الله (ص) با حضور همه اقشار مختلف به خصوص طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین اشاره کرد و گفت: حضرت امام (ره) با بهره گیری از نهضت کربلا به همه فهماند که اسلام و کفر در یک جا جمع نخواهد شد و کنار آمدن با استکبار از محالات است.

وی خاطرنشان کرد: امام (ره) با منطق عاشورایی شاه را به زانو درآورد، حزب الله با همین منطق توانست اسرائیل را زمین گیر کند و امروز رزمندگان مقاومت با همین منطق در مقابل داعش و تکفیری ها قد علم کرده اند.

وی تصریح کرد: امام حسین علیه السلام به ما یاد داد تا در مقابل طاغوت و ظلم تسلیم نشویم، ما پیرو مکتب سیدالشهدا(ع) هستیم و امام حسین(ع) تمام هستی خود را فدا کرد تا تفکرات و اعتقادات ایشان حفظ شود.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین در ادامه افزود: امروز برای حفظ آمادگی برگزاری این نوع رزمایش ها در کشور بسیار با اهمیت است  و حضور اقشار مختلف نشان دهنده بیداری و هوشیاری ملت ایران در برابر  توطئه های  استکبار جهانی است.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: امروز متاسفانه عوامل خود فروخته داخلی همسو با بیگانگان در تلاش برای ضربه زدن به کیان این انقلاب اسلامی است که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

حجت الاسلام قابل بر صدور انقلاب تاکید و اظهارکرد: دشمنان شبانه روز مشغول برنامه ریزی و جوسازی علیه این ملت همیشه بصیر بوده که باید توطئه های آنان را به موقع رصد و خنثی نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha