پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار

حوزه/ تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین از تهیه وپخش برنامه های تبلیغی و فرهنگی روحانیون استان از قاب شبکه سیمای مرکز قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی در نشستی با معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از تلاش و فعالیت های این معاونت در اعزام روحانیون طرح هجرت به نقاط مختلف استان قزوین، گفت: حضور روحانیون طرح هجرت در روستاها و شهرهای استان باعث شده که نسل نوجوان و جوان در برابر انواع توطئه های دشمنان بیمه و واکسینه شوند.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: اگر امروز نتوانیم به شبهات نسل جوان به خوبی و با هنرمندی پاسخ دهیم، دشمنان خاکریزهای مختلفی را در این کشور فتح کنند، لذا باید هوشیار باشیم

وی ادامه داد: در سال های گذشته برنامه هایی با همکاری خوب تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین در شبکه استانی مرکز قزوین پخش شده و امسال هم در صورت تامین منابع مالی، این آمادگی را در خصوص به تصویر کشیدن فعالیت های تبلیغی و فرهنگی روحانیون طرح هجرت را خواهیم داشت.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: شبکه استانی مرکز قزوین امسال هم برنامه های فاخری از حوزه علمیه قزوین در دست تهیه بوده که در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

حجت الاسلام فغانی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین هم در این نشست گزارشی از برنامه های این معونت ارائه داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha