سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
پژوهش

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) بیجار گفت: براساس وظیفه ذاتی حوزه های علمیه و نیز نیاز و ضرورت عصر کنونی، مسئله پژوهش در مدارس علمیه به عنوان یک مسئله جدی نگریسته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مهدی مبارک آبادی، عصر امروز در نشست اساتید مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار اظهار داشت: همه امیدواریم که در سال تحصیلی جدید طلاب، همانند دوره های گذشته عملکرد و خروجی مثبتی داشته باشیم.

معاون پژوهش مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) بیجار گفت: براساس وظیفه ذاتی حوزه های علمیه و نیز نیاز و ضرورت عصر کنونی، مسئله پژوهش در مدارس علمیه به عنوان یک مسئله جدی نگریسته می شود، لذا در سال تحصیلی جدید باید این موضوع را به صورت کامل اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه پژوهش از ارکان اصلی آموزش در مراکز علمی و آموزشی دنیا در عصر کنونی است، افزود: مسئله پژوهش و توجه به آن می تواند راهگشای بسیاری از مسائل حوزوی و نیز زمینه ساز تربیت و آموزش طلاب مجرب، کاربلد و جامع العلوم باشد.

حجت الاسلام مبارک آبادی ادامه داد: باید اذعان کرد که در گذشته به مقوله پژوهش در حوزه ها و مدارس علمیه به صورت جدی نگاه نمی شد، ولی اکنون مسئله پژوهش به یکی از اولویت های حوزه ها و مدارس علمیه تبدیل شده است.

معاون پژوهش مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) بیجار گفت: اساتید امسال در بحث پژوهشی مشوق طلاب جدیدالورود باشند و از آنها بخواهند که این مسئله را جزو برنامه های روزانه خود قرار دهند.

وی در پایان گفت: پایه و اساس آموزش را همین موضوع و مبحث پژوهش تشکیل می دهد، لذا باید از بدو ورود طلاب آنها را با این مسئله وفق دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha