پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مجید تلخابی عضو خبرگان رهبری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین تلخابی، خواستار تولید مستند از زندگی طلاب شد و گفت: عدم انعکاس فعالیت روحانیون از سوی رسانه ملی مجال را در اختیار ضد انقلاب گذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام و المسلمین مجید تلخابی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، امروز در پنجمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: روند مشکلات اقتصادی، امر را بر مردم سخت کرده است، مخصوصاً اقشار آسیب‌پذیر را که به بیشترین حمایت‌ها از نظام اسلامی احتیاج دارند در سختی معیشت قرار داده است.

وی با بیان اینکه قریب به اتفاق روحانیون وضع معیشتی خوبی ندارند، گفت: طلاب در وضع طاقت‌فرسایی، روزگار می‌گذرانند و حتی زندگی بزرگان روحانی و مسئولان روحانی نوعاً در سطح عموم مردم است و زندگی معمولی دارند و از زندگی اشرافی فاصله دارند؛ اما با این حال رسانه‌های معاند تبلیغات گسترده‌ای برای نشان دادن زندگی اشرافی روحانیت بر خلاف واقعیت تلاش می‌کنند که باید با آنها مقابله کرد.

حجت الاسلام و المسلمین تلخابی، پیشنهاد داد: برای وضعیت معیشتی طلاب فکری شود و مانع هدر رفتن استعدادهایی شویم که آینده فرهنگی و دینی کشور به دست آن‌هاست که واقعاً نگران کننده است.

تولید مستند از زندگی طلاب

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، خواستار تولید مستند از زندگی طلاب شد و بیان کرد: به جهت زدودن شبهات، لازم است مستندهایی واقعی از زندگی طلاب و روحانیت تهیه و از طریق رسانه‌ها به مردم ارائه شود تا اعتماد به این جایگاه حفظ شود.

وی در پایان با بیان اینکه رسانه‌های ضد انقلاب از خلأ اطلاع‌رسانی روحانیت سوءاستفاده می‌کنند، گفت: کم‌کاری جریان روحانیت در جهت اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی و عدم انعکاس رسانه ملی حتی در تذکرات مراجع محترم به مسئولان برای همراهی مردم کامل روشن است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha