سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حضور خبرگزاری حوزه در جشنواره غدیر عراق

حوزه/ جشنواره رسانه‌ای «غدیر» طی روزهای دوشنبه و سه شنبه با حضور رسانه‌های جهان اسلام در نجف اشرف برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دوازدهمین دوره جشنواره رسانه ای غدیر با حضور شبکه های تلویزیونی، خبرگزاری ها و جراید مطرح جهان اسلام طی ۲ روز در نجف اشرف برگزار شد.

این جشنواره که با شعار «با سخن و تصویر، پیروزی کامل است» و به همت شبکه‌ ماهواره‌ای غدیر برگزار شد رسانه های ارتباط جمعی از کشورهای مختلف به ارائه محصولات خود پرداختند.

فعالیت‌های این جشنواره در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر نجف در حال برگزار و ۵۰۰ شخصیت رسانه‌ای و هنری و بیش از ۱۵۰ مؤسسه هنری و رسانه‌ای در این جشنواره حضور داشتند.

خبرگزاری حوزه نیز با برپایی غرفه در نمایشگاهی که در حاشیه این جشنواره برگزار شد به ارائه محصولات خبری مربوط به کشور عراق پرداخت.

* نمایش اخبار فعالیت های حوزوی در عراق

در غرفه خبرگزاری حوزه اخبار منتشر شده از فعالیت های حوزوی در عراق شامل دیدارها و موضع گیری های مراجع و علمای عراق، خطبه های نماز جمعه در شهرهای نجف و کربلا و حضور روحانیون در نبرد با داعش به نمایش در آمد.

این اخبار به دو زبان عربی و فارسی در خبرگزاری حوزه منتشر شده اند و در قالب کتاب خبر حضرات آیات سیستانی، حکیم، فیاض و بشیر نجفی و خطبه های نماز جمعه نجف و کربلا و همچنین اخباری از فعالیت های تبلغی روحانیون و فضلای عراقی در حشد الشعبی نمایش داده شدند.

در این غرفه فعالیت بخش های مختلف خبرگزاری به بازدید توضیح داده شده و همچنین پوستری از حرم مطهر امام رضا علیه السلام به بازدیدکنندگان اهدا شد.

ثبت نام از علاقه مندان دریافت اخبار دینی در شبکه های اجتماعی از دیگر خدمات ارائه شده در این غرفه بود.

* برافراشتن پرچم متبرک حرم کریمه اهل بیت(س) در نجف اشرف

همچنین با هماهنگی صورت گرفته با آستان مقدس حضرت معصومه(س) پرچم متبرک حرم کریمه اهل بیت در میان اهالی رسانه از کشورهای مختلف برافراشته شد.

این پرچم تا روز اول محرم در نجف اشرف خواهد بود و سپس با قرعه کشی به یکی از شهروندان عراقی که نام خود را به شماره ۰۰۹۶۴۷۸۲۱۵۹۵۳۸۷ از طریق شبکه اجتماعی واتس اپ پیام داده باشد اهدا خواهد شد.

* حضور شخصیت های سیاسی، رسانه ای و دینی

در طی برپایی غرفه خبرگزاری حوزه در جشنواره رسانه ای غدیر، جمعی از شخصیت های سیاسی، رسانه ای و دینی از کشورهای مختلف از جمله تونس، عراق، ایران، عمان و ... با فعالیت های حوزه نیوز آشنا شدند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha