پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: اقتدار و برخورد توأم با رحمت، مروت و عدالت با مردم برای نیروی انتظامی لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید و قدیم کلانتری چغادک، در دفتر امام جمعه این شهر با اشاره به برخی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار حاکمیت جمهوری اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: بنابر رهنمودهای مقام معظم رهبری دو عنصر مهم اقتدار و برخورد توأم با رحمت، مروت و عدالت با مردم برای نیروی انتظامی لازم است؛ بنابراین هم باید اقتدار نیروی انتظامی حفظ شود و هم رحمت و عطوفت با مردم تحت الشعاع اقتدار قرار نگیرد، بلکه باید هر دو با هم حفظ و تقویت شود.

وی افزود: البته وقتی با محبت و رحمت اسلامی با مردم برخورد شود قطعا نه تنها از امنیت کاسته نمی شود بلکه چنین روش و منشی باعث افزایش امنیت و آرامش می شود.

امام جمعه چغادک همچنین از زحمات سروان دهقان تقدیر کرد و گفت: با توجه به دیانت و اخلاصی که در ایشان وجود دارد از رفتن ایشان ناراحت شدم، ولی رئیس جدید کلانتری به خوبی جای ایشان را پر کنند و همه مسؤلین و مردم شهر هم از آمدن ایشان استقبال می کنند و حتماً همکاری خوبی جهت ایجاد فضای امن آرامش خواهند داشت.

در ابتدای این مراسم نیز سرهنگ عرب زاده، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوشهر با بیان گزارشی از وضعیت امنیتی و انتظامی شهر چغادک و شهرها و روستاهای محدوده کلانتری 22، از خدمات سروان دهقان، رئیس پیشین کلانتری چغادک تقدیر و تشکر کرد و توضیحی در خصوص سوابق سروان دشتدار، رئیس جدید کلانتری ارائه داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha