پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موکب جمکران

حوزه/ مدیر موکب مسجد مقدس جمکران گفت: سیاست برپایی موکب مسجد مقدس جمکران بسترسازی برای حضور گروه های مردمی برای خدمت در بزرگترین تجمع انسانی جهان است و لذا این موکب آمادگی دارد برای حضور گروه های مختلف مردمی از اقصی نقاط ایران اسلامی در موکب اربعین برنامه ریزی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده، با اشاره به اینکه موکب مسجد مقدس جمکران امسال برای چهارمین سال پیاپی در مسیر نجف به کربلای معلی برای خدمت رسانی به زائران حسینی برپا خواهد شد، اظهار کرد: این موکب همچون سال گذشته در محل عمود 1070 برپا خواهد شد و خدمات مختلف رفاهی و فرهنگی را به زائران حسینی ارائه خواهد کرد.

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه موکب مسجد مقدس جمکران مورد توجه زائران اربعین حسینی است و گروه های مختلف مردمی برای حضور در موکب و ارائه خدمت به زائران اعلام آمادگی کرده اند، سیاست امسال برپایی موکب مسجد مقدس جمکران بسترسازی برای حضور گروه های مردمی در بزرگترین تجمع انسانی جهان است و لذا این موکب آمادگی دارد برای حضور گروه های مختلف مردمی از اقصی نقاط ایران اسلامی در موکب اربعین برنامه ریزی داشته باشد.

مدیر موکب مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه تمامی هزینه های برگزاری این موکب توسط مردم و بانیان پرداخت می شود، ابراز کرد: گروه هایی که علاقه مند حضور در موکب مسجد مقدس جمکران و ارائه خدمت به زائران حسینی در این موکب هستند می توانند با شماره تلفن 37253417 با پیش شماره 025 تماس حاصل کنند.

حجت الاسلام هاشمی زاده افزود: شماره حساب 2555555501 بانک ملت و شماره کارت 6104337874986183 به نام مسجد مقدس جمکران آماده دریافت نذورات برای راه‌اندازی موکب در اربعین حسینی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha