شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عسگری

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: با اشاره به اینکه گرانی ارز نوعی حرکت داعشی است، افزود: امروز باید دولت در زمینه خنثی سازی جنگ اقتصادی دشمن تلاش مضاعف داشته باشد و آرامش اقتصادی را به جامعه برگرداند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، عبدالعلی علی عسگری، امروز در اجلاس بین المللی پیرغلامان و مداحان اهل بیت(ع) در حسینیه ثارالله خرم آباد با اشاره به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اسلام حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، گفت: امام حسین(ع) در عمق قلوب عاشقان وشیفتگان حقیقت جایگاهی ویژه دارد و ارادتمندان با شور و عشقی مثال زدنی در ایام سوگواری آن امام همام ارادت خود را به دستگاه اهل بیت(ع) به نمایش خواهند گذاشت .

وی با اشاره به اینکه عزای امام حسین(ع) راز هویّت و حیات ملی ماست، اظهار کرد: حرکت امام حسین (ع)، نهضتی برای مبارزه با ظلم و استکبار و نظام سلطه است که باید پیام این نهضت به خوبی در جامعه جهانی تبیین شود .

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امروز بسیاری از نهضت های مختلف به تاسی از قیام امام حسین (ع) برای اصلاح جامعه صورت می گیرد، ادامه داد: نهضت امام حسین (ع) نهضتی الهی و متکی بر قرآن و آموزه های اسلامی برای پیروزی حق بر باطل بوده و امروز آزادگان در جای جای جهان به تاسی از این نهضت و انقلاب اسلامی به قیام برای مبارزه با استکبار و نظام سلطه برخاسته اند .

علی عسگری با اشاره به اینکه مداحان و پیرغلامان اهل بیت(ع) باید انقلابی باشند و مبانی و برکات انقلاب را در هیئات مذهبی برای مخاطبان و نسل جوان بازگو نمایند، بیان داشت:مداحان و هیات مذهبی باید با اشراف به مسائل روز پیام عاشورا و انقلاب اسلامی را در جامعه بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال مداحان و پیرغلامان حسینی «مداحان و پیرغلامان؛ سفیران انقلابی» است، خاطر نشان کرد: در هیئات مذهبی باید ویژگی های انقلابی و جریان های انقلابی و همچنین ضد انقلاب برای همگان بازگو و تشریح شود.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه عزاداری ها باید به گونه ای باشد که  ولایت پذیری و دفاع از حریم ولایت تبیین شود، گفت: مداحان و پیرغلامان باید با اشعار و بیانات تاثیرگذار برای انتقال مضامین ولایی و ارزشی قیام عاشورا همت خود را بکار گیرند .

علی عسگری با بیان اینکه مداحان  و فعالان هیئات مذهبی باید با بصیرت اهداف دینی و انقلابی را در اشعار خود بگنجانند، افزود: مداحان باید با تمام توان و با استفاده از هنر زیبای مداحی در راستای بصیرت افزایی و دشمن شناسی در جامعه همتی جهادی داشته باشند .

علی عسگری در ادامه با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تلاش خود رابرای تضعیف رابطه امت و امام در جامعه بکار گرفته اند، گفت: دشمنان از طریق ماهواره و فضای مجازی تلاش می کنند تا این رابطه را تخریب کنند و دربین هیئات ما نفاق به وجود آورند که باید مراقب این توطئه ها و نقشه ها باشیم .

وی با اشاره به وجود یزیدها و شمرهای زمانه، بیان داشت: آمریکا با ایجاد فتنه ها و نفاق ها و همچنین ایجاد جنگ اقتصادی و تحریم سعی دارد در جامعه نفاق انگیزی کند و جنگ اقتصادی، امروز محور اصلی جنگ دشمن پس از شکست داعش است .

رئیس سازمان  صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پایان با اشاره به اینکه گرانی ارز نوعی حرکت داعشی است، افزود: امروز باید دولت در زمینه خنثی سازی جنگ اقتصادی دشمن  تلاش مضاعف داشته باشد و آرامش اقتصادی را به جامعه برگرداند .

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha