جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۲۰۰ سری جهیزیه

حوزه/ جانشین قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه(ع) گفت: برنامه‌ریزی اهداء ۸ هزار سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند، با همکاری آستان قدس در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، صبح امروز در مراسم اهدای 200 سری جهیزیه به زوج های جوان اظهار کرد: زن و مردی که تشکیل خانواده می‌دهند، باید تا آخرین لحظه به عهد و پیمان خود پایبند باشند.

وی با بیان اینکه جهاد در راه خدا جزو کارهای ارزشی است افزود: متاسفانه فرهگ بیگانه و فضاهای مجازی و ارتباطات آلوده در جامعه شکل گرفته و به فرهنگ ایرانی اسلامی آسیب‌زده است که بسیاری از این آسیب‌ها زخم کاری است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اسوه و الگویی برای تمام مسلمانان است و مردان بزرگی که در تاریخ آفریده شدند و کارهای بزرگ انجام دادند نتیجه هنر مادرانی است که آنها را تربیت کردند بنابراین پشت این جبهه جهاد مادران قرار دارد.

عبادی افزود: زوج‌های جوان با فداکاری، محبت، سازگاری و کسب رضای خدا که بزرگترین ذخیره اخروی است همت ‌گمارند و آنچه جوانان را برای زندگی با فرهنگ و هدفمند اسلامی مجهز می‌کند مکتب، اسلام و قرآن است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: هنرمندانه شوهرداری کردن و هنرمندانه مادری کردن،  بهترین جهاد زن است و جهاز واقعی زن مسلمان اندیشه، تفکر، اعتقاد و اخلاق اسلامی است.

                                          

وی گفت: آنچه که برای خانواده مسلمان جهاز واقعی است آمادگی برای یک زندگی آبرومند است و زوج‌های جوان باید این امانت را حفظ کنند و تهیه روزی حلال خود نوعی جهاد است.

در ادامه مراسم سردار مجید رضا حسن زاده، جانشین قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه(ع) اظهار کرد: برنامه‌ریزی اهداء ۸  هزار سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند، با همکاری آستان قدس در حال انجام است.

جانشین قرارگاه  عملیاتی ثامن الائمه(ع) افزود: این اقدام را از دهه کرامت شروع کردیم و تا کنون اهداء ۹۰۰ سری جهیزیه محقق شده است و امیدواریم تا پایان سال به هدف تعیین شده در برنامه برای مردم یاری برسیم.

سردار حسن زاده بیان کرد: ساخت ۴۰ واحد مسکونی، تعمیر ۲۰۰ واحد، تهیه و توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی از دیگر برنامه‌های محرومیت‌زدایی و مردم یاری قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع) است.

وی با اشاره به ایجاد ۸ بند خاکی در روستاهای مرزی ادامه داد: همچنین برای توزیع ۱۱۵ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند نیز برنامه ریزی کرده‌ایم که سهم خراسان جنوبی و رضوی ۳۰ هزار بسته است.

جانشین قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه(ع) افزود: هر موفقیتی که تاکنون به دست آورده‌ایم در سایه مدیریت جهادی و انقلابی و توجه به توصیه‌های ولایت بوده است و همین امر باعث شده که دشمنان جرأت  نداشته باشند نگاه خشم آلوده به کشور ما بکنند.

حسن زاده گفت: دشمنان، انقلاب اسلامی را هدف گرفته‌اند چرا که می‌دانند بیداری ملت‌ها ثمره انقلاب مردم ایران است.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد: با مدیریت جهادی، تلاش و خود باوری و تکیه به ظرفیت‌های داخلی ثابت خواهیم کرد که در حوزه اقتصادی نیز دشمنان نظام و ملت ایران به اهداف خود نخواهند رسید.

 جانشین قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه(ع) بیان کرد: تجربه ثابت کرده است که هر گاه تکیه به ظرفیت‌های داخلی داشته‌ایم، توانسته‌ایم به موفقیت‌های بزرگ رسیده و قله‌ها را فتح کنیم.

حسن زاده یادآور شد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی باید توجه بیشتری به زیرساخت‌ها، احیاء قنوات و مسائل مرتبط با آبخیزداری داشته باشیم.

سردار حسن رجب زاده فرمانده قرارگاه شهید ناصری نیز در این مراسم گفت: برنامه‌ریزی ها بر اهداء ۸ هزار جهیزیه به زوج‌های نیازمند در کشور است که سهمیه خراسان‌جنوبی ۸۰۰ سری جهیزیه می‌باشد.

وی اظهار کرد: در نوبت اول ۱۰۰ سری جهیزیه و امروز نیز ۲۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های خراسان‌جنوبی هدیه داده شده است.

فرمانده قرارگاه شهید ناصری بیان کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران در راستای محرومیت زدایی و مردم یاری برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت زیادی دارد  که علاوه بر اهداء جهیزیه برنامه‌های فرهنگی و سلامت محور را نیز شامل می‌شود.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha