پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ اعزام مبلغان جهادی به مناطق زلزله زده

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در ایام محرم ۲ هزار مبلغ مذهبی خواهر و برادر به روستاها، مناطق محروم و مرزی استان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام رامین خورنژاد حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، با اشاره به اینکه در ایام محرم دو هزار مبلغ خواهر و برادر به روستاها، مناطق محروم و مرزی آذربایجان‌غربی اعزام می‌شوند، اظهار داشت: این مبلغان وظیفه پاسخگویی به شبهات مردم، سخنرانی در مراسم‌های عزاداری، بصیرت‌افزایی و غیره را برعهده دارند.
 
وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر وجود وحدت و اتحاد بین هیئت‌های مذهبی استان از جمله تاکیدات نماینده ولی‌فقیه در استان بود، افزود: در این راستا همایشی بین مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی برگزار و در آنجا بر لزوم وجود اتحاد بین هیئت‌ها و راه‌های افزایش وحدت بین آنها بررسی و مقرر شد تا هفتم محرم مردم و هیئت‌های مذهبی ارومیه با حضور در خیابان امام(ع) عزاداری باشکوهی را داشته باشند.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هدف اصلی هیئت‌های مذهبی باید تربیت جوانان مومن و متعد در درون این هیئت‌ها باشد، خاطرنشان کرد: در هیئت‌ها باید بین افراد تقسیم کار صورت بگیرد و با برنامه‌ریزی مناسب عزاداری‌ها، تلاوت قرآن و سخنرانی‌ها به موقع انجام و در سخنرانی‌ها از افرادی استفاده شود که از گفتن خرافه و بدعت به دور باشند.
 
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha