پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام علی ابراهیمی - مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) اسفراین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) اسفراین با بیان اینکه در حوزه فرهنگ کارهای جزیره‌ای جواب نمی‌دهد، گفت: فعالیت‌های فرهنگی زمانی اثرگذار خواهد بود که امکانات و استعدادهای نهادهای مختلف بر روی موضوع واحد متمرکز شده و کار کیفی و شایسته ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی، امروز در نشست هم‌اندیشی و جمع‌بندی فعالیت‌های غدیر ۹۷ که با حضور مبلغان غدیر در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، به تشریح اقدامات طلاب مدرسه علمیه اسفراین در ایام دهه امامت و ولایت و عید غدیر پرداخت.

وی افزود: پیش از فرارسیدن دهه امامت و ولایت نشست هماهنگی برنامه‌های این ایام با محوریت مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (ع) و نهاد تبلیغات اسلامی در دفتر امام جمعه اسفراین برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: افزون بر این در مدرسه علمیه اسفراین هم مسئولان ادارات مختلف را دعوت کرده و برای ایام ولایت و غدیر برنامه‌ریزی داشتیم تا کار جامع و تأثیرگذاری در این زمینه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و دین کارهای جزیره‌ای جواب نمی‌دهد، تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی زمانی اثرگذار خواهد بود که امکانات و استعدادهای نهادهای مختلف بر روی موضوع واحد متمرکز شده و کار کیفی و شایسته ارائه شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: در این راستا هم‌زمان با دهه امامت و ولایت طلاب مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) اسفراین به مدت 10 شب در پارک دانشجو که شلوغ‌ترین پارک شهر اسفراین محسوب می‌شود برنامه جامعی را برگزار کردند که هم شامل جنگ و شادی بود و هم در خلال آن تبیین محتوای غدیر و ارائه عناوین فرهنگی و آموزه‌های دینی دنبال می‌شد.

وی با بیان اینکه از ماه رمضان تاکنون طلاب اسفراینی 30 شب برنامه جامع را در شهرستان اجرا کرده‌اند، ادامه داد: در ویژه‌برنامه شب‌های دهه ولایت در اسفراین، از ظرفیت حجت‌الاسلام دهقانی تختی از اساتید برجسته امور خانواده و جنگ شادی استفاده کردیم که با استقبال چشمگیر مردم روبرو شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه همچنین در عید غدیر با مشارکت طلاب و روحانیان بیش از هزار نفر شب اطعام داشتیم، تصریح کرد: افزون بر این اهدای هدیه و کمک‌هزینه به برخی از خانواده‌های مستمند از دیگر برنامه‌های اجرایی طلاب اسفراینی هم‌زمان با دهه امامت و ولایت بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha