پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سالاری مکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر اینکه نباید فعالیت‌های غدیری ما تنها به روز غدیر و یا دهه امامت و ولایت خلاصه شود، گفت: باید در طول سال فعالیت‌های مرتبط با غدیر تداوم یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، امروز در نشست هم‌اندیشی و جمع‌بندی فعالیت‌های غدیر ۹۷ که با حضور مبلغان غدیر در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، اظهار کرد: باید جمع‌بندی و ارزیابی برنامه‌های غدیر امسال، زمینه‌ای برای ارتقای ویژه‌برنامه‌های غدیر سال آینده باشد.

وی با بیان اینکه همه شواهد گواه بر این است که غدیر مظلوم است، افزود: بر این اساس درزمینهٔ غدیر هر حرکتی که می‌کنیم و هر قدمی که برمی‌داریم مصداق این دعای پیامبر هستیم که فرمود: «اللهم وال من والاه و عاد من عاداه و انصر من نصره و اخذک من خذله؛ بار الهی دوست بدار هر که علی را دوست دارد، دشمن بدار هر که علی را دشمن دارد، یاری کن هر که علی را یاری می‌کند و خوار و تنها گذار هر که علی را خوار و تنها گذارد».

حجت‌الاسلام سالاری مکی با بیان اینکه پیش از این پرچم تبلیغ غدیر در استان برافراشته نبود و غدیر مظلوم بود، تصریح کرد: با توجه به مظلومیت غدیر، مجموعه حوزه علمیه خراسان شمالی از چند سال پیش به موضوع ورود کرد و سال به سال کارهای بهتری را انجام داد.

وی در ادامه با تأکید بر انجام کار تشکیلاتی درزمینهٔ غدیر، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین ضعف ما کمبود کار تشکیلاتی است که باید این نقیصه را جبران کنیم.

حجت‌الاسلام سالاری مکی اجرای سینمایش غدیر با میانگین 18 هزار نفر مخاطب، راه‌اندازی کاروان شادی غدیر در مرکز استان و شهرستان‌ها و فراگیر کردن اطعام غدیر را ازجمله اقدامات شاخص حوزه علمیه خراسان شمالی در این زمینه برشمرد.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر اینکه نباید فعالیت‌های غدیری ما تنها به روز غدیر و یا دهه امامت و ولایت خلاصه شود، تصریح کرد: باید در طول سال فعالیت‌های مرتبط با غدیر تداوم یابد.

وی با بیان اینکه بالاترین خدمت، خدمت به غدیر و ولایت است، خطاب به روحانیان و مبلغان، خاطرنشان کرد: باید تبلیغ در مناسبت‌های مختلف را به غدیر متصل کنیم، به‌گونه‌ای که در هر مناسبت و منبری، گریزی هم به غدیر و آموزه‌های آن بزنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha