شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هدف اصلی دشمن از ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسؤولان و مردم و مسؤولان ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: امروز وحدت و همدلی در کشور مهم ترین راه برون رفت کشور از مشکلات فعلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید مجتبی رسولی، امروز در نشستی با جمعی از مسؤولان شهرستان چالوس به تلاش دشمنان در ایجاد تفرقه و اختلاف در میان مسؤولان اشاره کرد و گفت: مسؤولان کشور باید مراقب تلاش های حیله گرانه بدخواهان انقلاب باشند.

وی با بیان این که هدف اصلی دشمن از ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسؤولان و مردم و ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: امروز وحدت و همدلی در کشور مهم ترین راه برون رفت کشور از مشکلات فعلی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که تفرقه سم مهلکی برای کشور است، تصریح کرد: دشمن تلاش می کند با دروغ پراکنی و تبلیغات دروغین بزر نفاق و تفرقه را در جامعه اسلامی بکارد.

حجت الاسلام رسولی با بیان این که امروز دشمن با همه توان خود به جنگ با ملت ایران آمده است، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی همه بخش های کشور باید گوش به فرمان رهبری نظام باشند تا این مشکلات را به راحتی طی کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در دهه های اخیر همواره موجب برون رفت کشور از بحران ها و مشکلات بوده است، تصریح کرد: امروز نیز مسؤولان تنها باید گوش به فرمان رهبری باشند تا مشکلات را پشت سر بگذارند.

وی با بیان این که جنگ امروز دشمن بیشتر در حوزه جنگ روانی و تبلیغات منفی است، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با برنامه ریزی و تدبیر مناسب این جنگ روانی را خنثی کنند.

حجت الاسلام رسولی با اشاره به این که هدف دشمن از ایجاد این جنگ روانی ایجاد التهاب در داخل کشور است، تصریح کرد: مردم هوشیار و با بصیرت کشورمان نباید فریب حرف های دروغین رسانه های بیگانه را بخورند چون هدف جریان های معاند ضربه زدن به انقلاب است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسؤولان نیز باید از اظهارات و اقداماتی که دشمن شادکن است به شدت پرهیز کنند، بیان داشت: مسیر حرکت کشور کاملاً مشخص است و نباید برخی ها با اظهارات نسنجیده خود موجب ایجاد تشنج در داخل کشور شوند.

حجت الاسلام رسولی به حضور رئیس جمهور در مجلس و پاسخگویی به نمایندگان اشاره کرد و آن را نماد و تجلی وحدت و همبستگی مسؤولان در نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این حضور و پاسخگویی مناسب رییس جمهور توطئه دشمنان را خنثی کرد.

وی با بیان این که حضور رئیس جمهور در مجلس نمایش قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: این گونه اقدامات در چنین شرایطی حرکتی ارزشمند در جهت خنثی کردن توطئه دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید براین که مسؤولان از همه توان و ظرفیت کشور به منظور رفع مشکلات و کاهش مشکلات مردم بهره گیرند، خاطرنشان کرد: این مردم لایق بهترین ها هستند و باید از یک رفاه نسبی در زندگی خود برخوردار باشند.

حجت الاسلام رسولی، خدمت به مردم را افتخاری بزرگ برای مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: مسؤولیت ها در کشور تنها امانتی برای خدمت به مردم است و باید از آن نهایت بهره در جهت رفع مشکلات مردم گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha