جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست شورای تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر

حوزه/ در آستانه فرا رسیدن ماه محرم الحرام نشست شورای تبلیغ، در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر در آستانه فرا رسیدن ماه محرم الحرام نشست شورای تبلیغ امروز در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمودی نیا معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این نشست در سخنانی بر لزوم تبیین معارف حضرت امام حسین علیه السلام در ایام محرم توسط مبلغین و سیاستگذاری و برنامه ریزی در این راستا تاکید کرد.

تبیین بحث انقلابی گری و جهادی به‌عنوان سیاست شورای تبلیغ در راستای وحدت و همدلی و توأم با منطق، تعامل با شبکه تبلیغی در راستای برگزاری گفتمان‌هایی بر مبنای مباحث امر به معروف و نهی از منکر، انقلابی گری و ترویج گفتمان عاشورایی، برگزاری گفتمان های تخصصی مساجد و استفاده از همه ظرفیت های مبلغین و مبلغات در دانشگاه ها و مراکز آموزشی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 در این نشست حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل پور مدیر کل اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام سید علی پناه محمودی نیا معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات، حجت‌الاسلام عباس خوشنود مدیر ستاد اقامه نماز و حجت‌الاسلام سیدجلال سعیدی مسئول امور دفاتر اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha