پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام ذوالنوری

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه عدم ارجاع سؤال از رئیس جمهوری به قوه قضاییه در شرایط فعلی به نفع کشور نیست، عنوان کرد: در شرایط فعلی نمی توان از مجلس و نمایندگان در بحث طرح سؤال انتظارات بهتری داشت و بلکه باید منتظر روزهای بهتر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری شب گذشته در نشست تبیینی و تحلیلی که با موضوع «اقتصاد مقاومتی وظیفه دولت و مردم با رویکرد جنگ اقتصادی» در مسجد خاتم الانبیاء(ص) پردیسان قم برگزار شد، بر رفع مشکلات اقتصادی مردم تأکید کرد و گفت: اگر همه مسئولین گوش به فرمان رهبری باشند، قطعا مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه باید در شرایط کنونی که کشور دچار مشکلات اقتصادی است، مسئولین و نمایندگان از سفرهای غیر ضروری به خارج کشور پرهیز کنند، افزود: باید در شرایط کنونی همه تلاشها برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی بکار گرفته شود، ولی متأسفانه تلاش و اراده ای برای رفع مشکلات از سوی مسئولین وجود ندارد.

وی بابیان اینکه مجلس نتوانسته فعالیت مؤثری برای رفع مشکلات معیشتی داشته باشد، افزود: متأسفانه مجلس فعلی انتظارات مردم و نظام را در مسائل مختلف برآورده نکرده است.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: در مجلس در بحث اقتصاد، 6 کمیسیون وجود دارد؛ اما با وجود این کمیسیونها، هر روز شاهدمشکلات اقتصادی و عدم رفع آن در کشور هستیم. این نشان می دهد مجلس فعلی توانایی حل مشکلات کشور را ندارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مردم نقش مهمی در انتخاب نمایندگان دارند و باید طوری عمل کنند که هر فردی وارد مجلس نشود، گفت: مردم وقتی نمایندگان را انتخاب می کنند، مطالبه گری هم از نمایندگان داشته باشند.

وی بابیان اینکه برخی مسئولین رسالت خود را نسبت به منویات رهبر انقلاب انجام نداده اند، اظهار داشت: اگر مردم و مسئولین در همه حال از منویات رهبری پیروی می کردند، الان نباید شاهد مشکلات در کشور می بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با بیان اینکه امروز در شرایطی هستیم که انتظارات از رهبری برای مشکلات زیاد است و این در حالی است که ایشان در همه مسائل کشور نمی توانند دخالت کنند، افزود:  مردم باید به این فهم و درک عمیق برسند که در همه حال پیرو امر رهبری باشند و در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری به هرکسی رأی ندهند.

وی عنوان کرد: وقتی پیروی نباشد قطعا باید شاهد افرادی در مجلس و مراکز دیگر باشیم که تریبون اسرائیل وآمریکا درمجلس شوند و حرف آنها را تکرار کنند بگویند چه نیازی به موشک است.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری بابیان اینکه وضعیت کشور به این صورتی که الان در آن گرفتار شده، باقی نخواهد ماند، افزود: شواهد جهانی نشانگر این واقعیت است که امریکا در بحث تحریم نفتی نتوانسته همه کشورها را همراه خود کند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری بابیان اینکه معتقدم مجلس به وظیفه خود در برابر برجام به درستی عمل نکرده گفت: براین باوریم که با کنترل مدیریتی و عملکرد درست مسئولین  بتوان بر مشکلات پیروز شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه عدم ارجاء سؤال از رئیس جمهوری به قوه قضاییه در شرایط فعلی به نفع کشور نیست، عنوان کرد: در شرایط فعلی نمی توان از مجلس و نمایندگان در بحث طرح سؤال انتظارات بهتری داشت و بلکه باید منتظر روزهای بهتر بود.

313/40

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha