پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دختر مسلمان کانادایی، فردی را که در مترو به او حمله کرده بود بخشید

حوزه/ یک دختر ۱۸ ساله کانادایی که به خاطر مسلمان بودنش در متروی قطار مورد حمله خشونت آمیز مردی قرار گرفته بود، روز گذشته با مهاجم خود در دادگاه روبرو شد و وی را بخشید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک دختر مسلمان کانادایی، فردی را که یک سال پیش در قطار مترو  به او حمله کرده بود در دادگاه بخشید.

نور فاضل 18 ساله روز دوشنبه 6 دسامبر 2017 در ایستگاه واترفرانت در ونکوور کانادا سوار قطار شد؛که یک مرد کانادایی او را مورد اهانت کلامی قرار داده، برسرش فریاد کشیده، توهین های مستهجن به او کرده و او را به مرگ تهدید کرد.

این مرد 47 ساله با نام پیرر بلزان حتی او را مورد ضرب و شتم قرار داده، سعی داشت حجاب او را از سرش بکشد و به او تجاوز جنسی کند. داستان فاضل زمانی که یک مرد کانادایی با نام جک تیلور برای نجات او پادرمیانی کرده و از این مرد خواست قطار را ترک کند، سرتیتر روزنامه های کانادا شد. و مسافر نیکوکار و دختر مسلمان از آن زمان به دوستان خوبی تبدیل شده اند.

گفتنی است روز گذشته فاضل در دادگاه حاضر شده بود تا با فرد مهاجم روبرو شود. وی در سخنانش خطاب به وی گفت: تو می توانستی با فرد خوش قلبی چون من آشنا شوی و من را بشناسی، اما این فرصت را بار اول  از دست دادی. هم اکنون بستگی به خودت دارد که چه زندگی را انتخاب کنی زیرا من به خاطر تو درد و رنج فراوانی متحمل شدم.

 

وی در ادامه سخنانش افزود: به خاطر تو من رشد کرد و بخشیدن را یاد گرفتم و به این نتیجه رسیدم که باید برای تغییر دادن این دنیا از تک تک آدم ها شروع کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha