پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ افتتاحیه مرکز فرهنگی، آموزشی و بصیرت افزایی الغدیر در قم

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قندهاری گفت: دشمنان با استفاده از قدرت رسانه های گروهی و پیاده نظام کثیف خود در داخل کشور سعی دارند، پایه های اخلاقی و اجتماعی خانواده ها را ازهم بپاشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین قندهاری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مرکز فرهنگی، آموزشی و بصیرت افزایی الغدیر که در قم برگزار شد با بیان این که  توجه و استحکام بنیان خانواده از سیاست های اصلی و مهم سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح است، بیان داشت: دوره هایی در راستای پویایی و تقویت بنیان خانواده، بصیرت افزایی، مباحث آموزشی و اخلاقی برگزار شده تا خلاءهای موجود در این بخش ها از بین رفته و نظام اجتماعی، خانوادگی و جامعه تقویت شود.

وی بیان داشت: بیشترین تکیه و توطئه های دشمنان در حوزه خانه و  خانواده است، دشمنان با استفاده از قدرت رسانه های گروهی و پیاده نظام کثیف خود در داخل کشور سعی دارند پایه های اخلاقی و اجتماعی خانواده ها را به هم بریزند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به دقت و حساسیت این سازمان در بهبود آسیب های موجود، ادامه داد: برای شناسایی دقیق آسیب های احتمالی، 10 صنف جداگانه در وزارتخانه تشکیل شده تا آسیب ها در بخش های مختلف را به صورت دقیق و جامع دنبال و پیگیری کند.

حجت الاسلام والمسلمین قندهاری  با بیان این که  آسیب شناسی های صورت گرفته در وزارت دفاع بر مبنای تجربیات و ارزیابی سازمان حفاظت اطلاعات، ارزیابی وزارتخانه و ارزیابی های بخش های مشاوره قرآنی و خانوادگی بوده است گفت: برنامه ریزی ما برای بهبود آسیب های شناسایی شده صورت گرفته است و با ارزیابی های انجام شده سه آسیب اولویت دار شناسایی شده است.

وی بر اهمیت مراکز فرهنگی آموزشی و بصیرت افزایی  تاکید کرد و افزود: در شهر مشهد  در حال احداث و بهره برداری یک مرکز فرهنگی هستیم و در بسیاری از شهرها و استان های مرزی نیز مراکز بصیرتی و آموزشی دایر و مشغول فعالیت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قندهاری در ادامه با اشاره به برخی از فعالیت های فرهنگی، آموزشی و بصیرت افزایی در قم گفت: در سال های گذشته ده ها هزار نفر در مرکز فرهنگی، آموزشی و بصیرت افزایی الغدیر مشمول خدمات فرهنگی و آموزشی شده اند و افتتاح مرکز جدید الغدیر می تواند ثمرات مثبت تری در زمینه مباحث آموزشی و فرهنگی داشته باشد.

وی بیان داشت: در سال آینده، 20 هزار نفر از کارکنان وزارت دفاع زیرپوشش مرکز فرهنگی آموزشی و بصیرت افزایی الغدیر قرارخواهند گرفت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهارداشت: در حوزه خانواده بالغ بر 65 درصد از خانواده ها و در حوزه کارکنان نیز بیش از 60 هزار نفر از کارکنان وزارت دفاع زیرپوشش خدمات فرهنگی، آموزشی و بصیرت افزایی قرار گرفته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha