جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدارس

حوزه/ حجت الاسلام استاد، خواستار تأسیس قرارگاه‌هایی برای حضور طلاب در مدارس شد و گفت: لازم است قرارگاه‌هایی برای حضور طلاب در مدارس تحصیلی دانش آموزان تأسیس شود تا بتوانیم با حرکتی هماهنگ و از پیش تعیین شده، فعالیت‌هایی خوب و دائم برای پاسخ‌گویی به شبهات دانش آموزان و جذب آن‌ها به مساجد انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام هادی استاد، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، در جمع مدیران مدارس علمیه خوزستان، با بیان اینکه در زمینه پاسخ‌گویی به شبهات دانش آموزان در مدارس تحصیلی، اقدامات خوب و مؤثری صورت گرفته است، اظهارداشت: حضور مبلغان در مدارس امروز به عنوان یک حرکت جدی در حوزه علمیه اهواز شناخته شده و نیاز است تا این حرکت در سطح استان فراگیر شود.

وی تبلیغ مباحث بصیرتی و هدایت سیاسی را یک تکلیف بر زمین مانده دانست و تصریح کرد: اگر ما روحانیون موضوع بصیرت افزایی را به عنوان یک تکلیف بر عهده نگیریم، دیگرانی از مطالبات حق مردم سوءاستفاده خواهند کرد و راه انقلاب را به بیراهه خواهند برد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، بیان کرد: مردم حرکت و حضورمان در جامعه را نماد شیعه می‌دانند؛ اما متأسفانه آن‌قدر عقب هستیم و بعضاً نتوانسته‌ایم حقایق را برای جامعه بیان کنیم که دشمن موفق شده مِسِ زنگ‌زده خویش را به عنوان طلای ناب به مردم قالب کند.

حجت الاسلام استاد، ادامه داد و گفت: چون ما روحانیون، حقایق روز کشور را به مردم نگفته‌ایم، رسانه‌های بیگانه با دروغ‌های شاخ‌دارشان مردم را بدبین کرده‌اند و متأسفانه مردم دروغ‌هایشان را باور کرده‌اند.

وی در پایان، خواستار تأسیس قرارگاه‌هایی برای حضور طلاب در مدارس شد و اظهارداشت: از همه مدیران مدارس علمیه درخواست می‌کنم تا قرارگاه‌هایی را برای حضور طلابشان در مدارس تحصیلی دانش آموزان تأسیس کنند تا بتوانیم با حرکتی هماهنگ و از پیش تعیین شده، فعالیت‌هایی خوب و دائم برای پاسخ‌گویی به شبهات دانش آموزان و جذب آن‌ها به مساجد انجام دهیم و این مهم تنها با حرکت جهادی روحانیون، امکان‌پذیر است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha