سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: حادثه ۱۷ شهریور تأثیر عمیقی بر نهضت مردم ایران گذاشت، چرا که این شهد ای والامقام به دنیا نشان دادند در برابر ظالمین ومستکبران ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی،  امروز در جمع مدیران و معاونین آموزش مدارس علمیه استان، ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای 17 شهریور، گفت: ملت ایران در این 40 سال، بارها ثابت کرده اند دربرابر ظالم و مستکبر به خوبی ایستاده و خواهند ایستاد.

وی افزود: در آن دوران خفقان رژیم پهلوی، مردم ایران همیشه گوش به فرمان رهبر عالیقدر خود حضرت امام خمینی(ره) بودند و به خوبی توانستند آن رژیم 2500 ساله شاهنشاهی که وابسته به آمریکا و بیگانگان بود را سرنگون نماید.

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین به فرا رسیدن سالروز شهادت عالم جلیل القدر، شهید آیت الله مدنی پرداخت و بیان کرد: این شهید بزرگوار علاوه بر برخورداری از شخصیتی ممتاز، خدمات قابل توجهی را به اسلام و مسلمین ارائه و از شخصیت های موثر در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شهید آیت الله مدنی از افتخارات ارزشمند و ماندگار در این کشور بود که متاسفانه دشمنان تحمل حضور این عالم دانا و با فضیلت را نداشتند و ایشان را به شهادت رساندند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شهید آیت‌الله مدنی فقیه مجتهد با بصیرت و زمان‌شناس و اسوه اخلاق و ذوب در ولایت بود و باید اندیشه‌های ارزشمند این شهید بزرگوار برای همه ما سرمشق و الگو باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین یاد و خاطره مرحوم آیت الله طالقانی را گرامی داشت و بیان کرد: این عالم جلیل القدر در زمان رژیم پهلوی، متحمل شکنجه های وحشتناک شدند و حتی بعد از آزادی وی، آثار آن شکنجه ها بر روی بدن شان مشهود بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین به معاونین آموزش مدارس علمیه قزوین تذکر داد، باید بر روی طلاب در خصوص موضوعات آموزشی جدی باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha