پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اعلام نتایج

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد از اعلام نتایج نهایی سومین دوره انتخاب نخبگان و استعدادهای برتر «ناب ۳» آموزشی و پژوهشی و «ناب ۲» پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان یزد در مرحله نهایی و کشوری این دوره خبر داد.

رؤیا دهقانی فیروزآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، اظهار کرد: با اتمام بررسی پرونده‌های طلاب شرکت‌کننده در فراخوان «ناب 3 »عرصه آموزش و پژوهش  و «ناب 2 »عرصه پژوهش، برگزیدگان از سوی ادره کل امور نخبگان و استعدادهای برتر معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در عرص «آموزش» ناب 3، پنج نفر موفق به کسب رتبه «الف» شده اند افزود: در مقطع سطح دو رشته عمومی دو نفر و در مقطع سطح سه هم سه نفر در گرایش های فقه و اصول و تفسیر و علوم قرآن رتبه « الف»را کسب کردند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد تصریح کرد: استعداد برتر «الف» به افرادی حوزوی اطلاق می شود که به صورت بالقوه نخبه بوده و زمینه های بروز استعدادهای ویژه و شناخته شدن به عنوان نخبه  را دارا هستند و شرایط اختصاصی یکی از عرصه های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی، اخلاقی و یا مدیریتی استعدادهای برتر را دارند.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه استعداد برتر«ب» به افرادی اطلاق می شود که با تمام ویژگی های استعداد برتر «الف»را دارد ولی با این تفاوت که مجموع امتیازاتش از آخرین فرد پذیرفته شده به عنوان استعداد برتر «الف» کمتر است، گفت: در عرصه آموزش ناب 3 در مقطع سطح دو یک نفر و در مقطع سطح سه هم سه نفر در گرایش های فقه و اصول و تفسیر و علوم قرآن موفق به کسب رتبه «ب» شدند.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه «پژوهش» ناب 3 در مقطع سطح سه هم گرایش فقه و اصول یک نفر حائز رتبه استعداد برتر «ب» شد.

برپایه گزارش اداره کل امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه کشور تعداد 97 نفر در عرصه آموزش و پژوهش در این دوره برگزیده شدند و 15 نفر هم از استعدادهای برتر عرصه آموزش  مشروط به ادامه تحصیل در مقطع بالاتر تا مهر 98، شدند.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha