چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ده نکته‌ای که مدیر هیئت باید بداند

حوزه/ کتاب «ده نکته‌ای که مدیر هیئت باید بداند» به قلم حجت الاسلام امینی موحد، تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، کتاب «ده نکته ای که مدیر هیئت باید بداند» به قلم حجت الاسلام میلاد امینی موحد، از روحانیون فعال حوزه علمیه اهواز، تولید شد.

بر اساس این گزارش، کتاب «ده نکته ای که مدیر هیئت باید بداند» شامل نکاتی پیرامون مدیریت هیئت عزاداری است که در آن توصیه هایی در زمینه های مختلف، به متولیان و مجریان هیئات مذهبی شده است.

این کتاب، حاوی تجربیاتی پیرامون فرهنگ خادمی، مبانی و اصول مدیریت هیئات مذهبی را شامل می‌شود که با لحن صمیمانه و بعضاً با چاشنی نقد نوشته شده و هر کدام می‌توانند به عنوان یک درس برای بهبود کیفیت هیئت داری مورد استفاده قرار بگیرند.

در قسمتی از کتاب آمده است: «بر پایی جلسه عزای سیدالشهدا با هر کیفیتی نیاز به یک مدیر دارد. مدیری که از «الف» تا «تاء تمتِ» مراسم را برنامه‌ریزی می‌کند. مدیریتی از جنس خدمت عاشقانه و بی منت برای مهمانان عصاره خلقت که تک تک لحظه های این مدیریت [بخوانید:خدمت] ارزشی فوق العاده و غیر قابل مقایسه با هرچیزی دیگیری را دارد.

قابل ذکر است کتاب «ده نکته‌ای که مدیر هیئت باید بداند» ضمن تاکید بر شاخصه‌های هیئت تراز انقلاب اسلامی و همچنین شناسایی ظرفیت عظیم هیئات مذهبی، نکاتی را مطرح می‌کند که تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

همچنین در بخش دیگری از این کتاب میخوانیم؛ در هیئت، برنامه ریزی حرف اول را می زند و دقت در اجرای صحیح برنامه ها ملاک موفقیت مدیر هیئت است. برنامه هیئت را حتی می‌توان به یک اثر هنری نمایشی تشبیه کرد که بعد از ساعتِ شروع برنامه همه باید وظایفشان را دقیق و بدون وقفه انجام دهند».

لازم به ذکر است، نویسنده کتاب «ده نکته ای که مدیر هیئت باید بداند» در رابطه با انتشار اصل کتاب در فضای مجازی، به خبرنگار «حوزه» در اهواز، گفت: اگرچه بنا داشتم این کتاب را به چاپ برسانم اما با توجه به عدم نقدینگی و حمایت ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی، تصمیم بر آن گرفتم تا آن را برای استفاده عموم در فضای مجازی منتشر کنم.

برای مشاهده و دانلود کتاب «ده نکته ای که مدیر هیئت باید بداند»، اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha