چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نعمتی

حوزه/ حجت الاسلام نعمتی، معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری دوره دانش افزایی اساتید در سال تحصیلی جاری خبر داد.

حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، از برگزاری دوره دانش افزایی اساتید در سال تحصیلی جاری خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: اولین دوره دانش افزایی اساتید حوزه علمیه استان در دی ماه سال 94 در مجتمع فرهنگی شهدای خلیج فارس با حضور 54 نفر از اساتید طی چهار کلاس دو ساعته برگزار شد که در قالب آن شرکت کنندگان ادبیات عرب و فقه و اصول را فرا گرفتند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح اساتید به لحاظ علمی به ویژه در گرایش های ادبیات عرب و فقه و اصول عنوان کرد.

وی به برنامه های معاونت آموزش حوزه علمیه استان برای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه های مهارت آموزی، برگزاری جلسات ماهانه معاونین آموزش مدارس علمیه استان، پیگیری جهت صدور کد دائم طلاب پایه اول، اخذ مجوز و رسمی کردن درس خارج حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، پیگیری صدور کد اساتید جدید حوزه علمیه استان برخی از از این برنامه ها است.

حجت الاسلام نعمتی برگزاری اردوهای نشاط علمی در میان طلاب، ارزیابی اساتید مدارس علمیه در دو نیم سال اول و دوم و بازدید و نظارت از مدارس علمیه استان را از دیگر برنامه های معاونت آموزش برشمرد و اظهار داشت: در این ارزیابی ها اساتید و مسائل و مشکلات آموزش مدارس بررسی می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha